کد خبر: 392072
۰
۰
نسخه چاپی

سوت های داور ما را آزار داد/ ۱۳ فینال پیش رو داریم

به گزارش اقتصادآینده نیوز رضا عنایتی شامگاه جمعه پس از تساوی تیمش در برابر هوادار تهران در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: پیش از این هم گفته بودم که بازی سختی پیش رو داریم چرا که من و تیم هوادار شناخت خوبی از همدیگر داریم به همین دلیل هر دو تیم شانس پیروزی در این بازی دارند.

وی با بیان اینکه نفتی‌ها هفته به هفته شرایط بهتری پیدا می‌کنند، تصریح کرد: باید به آینده امیدوار باشیم و اطمینان دارم بچه‌ها می‌خواهند کار بزرگی انجام بدهند. داور امروز، تمرکز را از ما گرفت. شرایط ما بد است و داور هم یک پنالتی ۱۰۰ درصد ما را اعلام نکرد. سوت‌های داور، ما را آزار داد و توپ در یک قدمی او به دست بازیکن حریف برخورد کرد.

عنایتی افزود: از هواداران خودمان تشکر می‌کنم که تا دقیقه آخر روحیه دادند. امیدوارم در ۱۳ فینالی که پیش رو داریم، این روحیه میان هواداران، مسئولان و بازیکنان باقی بماند و در پایان فصل بابت ماندن در لیگ برتر جشن بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، گل‌های خورده را مشکل اصلی نفت MIS دانست و بیان کرد: در فاز دفاعی آمار عجیبی در لیگ برتر داریم و اینکه گلی نخوردیم، اتفاقی امیدوارکننده بود. این مسئله می‌تواند پیشرفت خیلی خوبی باشد و مطمئن باشید خط جلو درست می‌شود.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید