رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز:

رفع مشکلات گروه‌های مختلف پزشکی با توجه به عدالت پیگیری می‌شود

رفع مشکلات گروه‌های مختلف پزشکی با توجه به عدالت پیگیری می‌شود

 

 

احمد مرادپور اقتصاد آینده آذربایجان شرقی ) :  رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، با اشاره به اولویت بندی مشکلات و رعایت عدالت گفت: در مسیر رفع مشکلات گروه های مختلف پزشکی، اولویت عدالت محوری است.

 

دکتر بهمن نقی پور، در دیدار با رئیس بیمارستان شهید مدنی و اساتید و اعضای هیئت علمی گفت: اصلاح ساختار در سیستم بهداشت و درمان بسیار زمان بر و مسیر پرپیچ و خمی دارد اما همفکری اساتید و مسئولین دانشگاه و ارائه راهکارهای کاربردی برای کم کردن این فاصله بسیار اهمیت دارد و اینجانب آماده دریافت همه پیشنهادات در سریع ترین زمان ممکن من جمله از طریق پیام رسان های داخلی هستم.

 وی افزود: در مورد تغییر و بهبود تعرفه‌ها هماهنگی هایی در حال انجام با کمیته تعرفه وزارت است و گام های مثبتی برداشته شده است.

نقی پور، گفت: در مسیر رفع مشکلات گروه های مختلف پزشکی، اولویت عدالت محوری در حل این مسائل است.

در ادامه جلسه با بیان موضوعات و مسائل مختلف از سوی و اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه  و دکتر صفائی رئیس بیمارستان شهید مدنی، من جمله ترمیم کارانه از طریق درآمد با هماهنگی معاون توسعه و تغییر درصد سهم بخش اکو پرداخت های گلوبال پیگیری شد.

۲ دیدگاه

 
عدالت محوری فعلا کار زیاد دارد شما لطف کنید در پرداخت های خود به مدیران ستادی دانشگاه علوم پزشکی تبریز را منضم به ، فیش حقوق و مزایا را با قابلیت استعلام عمومی در معرض دسترسی آنلاین قرار دهید تا بدانیم عالیجنابان معززی که در پشت میز مدیریت دانشگاه هستند حقوق و مزایای شان چقدر است...!؟
۰
۰
 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید