دبیر ستاد امر به معروف آذربایجان شرقی:

ستاد امر به معروف در خط مقدم مبارزه با دشمن قرار دارد

ستاد امر به معروف در خط مقدم مبارزه با دشمن قرار دارد

 

 

احمد مرادپور اقتصاد آینده آذربایجان شرقی ) :   دبیر ستاد امر به معروف آذربایجان شرقی با بیان اینکه این ستاد در خط مقدم مبارزه با دشمن قرار دارد، گفت: پارلمان اروپا با تحریم ستاد امر به معروف بار دیگر دشمنی خود را آشکارتر کرد.

 

 حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن نستوهی در جمع خبرنگاران در واکنش به تحریم ستاد توسط پارلمان اروپا گفت: دشمن حقیقتاً خوب شناخته که کدام خط مؤثر است و این نشانه تسلیم دشمن هست.

وی افزود: شما تمام افراد و سازمان‌هایی که تحریم شده‌اند را بررسی کنید، هر جا دشمن به ستوه آمده و عملاً کاری از دستش برنیامده آن افراد و ارگان‌ها را تحریم کرده است، همانند تحریم سپاه قدس یا فرماندهان زبده سپاه قدس یا دانشمندان هسته‌ای که قبلاً انجام داده بود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان آذربایجان شرقی بیان داشت: هر جا دشمن پی برده که دیگر کاری از دستش برنمی آید به جهت کُند کردن پیشرفت، سریع دست به تحریم آن نهاد زده است.

وی ادامه داد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیز با افتخار به آن دسته از ارگان‌ها یا نهادها و افرادی پیوسته که دشمن را درمانده کرده است. دشمن در نظر خودش گفته که می‌شود با تحریم کاری کرد.

حجت الاسلام والمسلمین نستوهی تأکید کرد: بدون شک احیای فریضتین مهم امر به معروف و نهی از منکر تبعات و چالش‌های فراوانی خواهد داشت. همانگونه که عده‌ای برای احیای جهاد شهید یا زخمی می‌شوند، در این فریضتین هم تبعات و پیامدهای خاصی شامل احیاگران آن خواهد بود.

وی اضافه کرد: اگر دشمن این کار را نمی‌کرد باید تعجب می‌کردیم، چنانچه رزمنده در خط مقدم قطعاً آسیب خواهد دید. در این امر هم اگر دشمن ستاد امر به معروف را مورد حمله قرار نمی‌داد باید در مسیرمان شک می‌کردیم. دشمن با تحریم دبیر و ستاد امر به معروف و نهی از منکر نشان داد که ما درست به خط مقدم رسیده‌ایم؛ جایی رسیده‌ایم که دشمن احساس خطر می‌کند، والا اگر نمی‌زد شک می‌کردیم که وجودمان چندان اثری نداشته است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان آذربایجان شرقی تأکید کرد: وظیفه ما در این برهه حساس تبیین رسالت‌ها، اهداف و مسیر ستاد امر به معروف است. همچنین علما، ائمه جمعه، فعالان فضای مجازی و باید یاری گر ستاد باشند تا بتوان با اراده محکم‌تر و ایمان پرصلابت مسیر را ادامه داد. تحریم نشانه حق بودن و درست بودن کار ما است.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید