دهه‌ی فجر مانور نرم علیه توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی است

دهه‌ی فجر مانور نرم علیه توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی است

 

احمد مرادپور اقتصاد آینده آذربایجان شرقی ) :  رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذریایجان شرقی با بیان اینکه دهه‌ی فجر مانور نرم علیه توطئه‌های دشمنان انقلاب و مقابله‌ی مدبرانه با موضوع جهاد تبیین است، گفت: نمایش عظیم دستاوردهای انقلاب در این دهه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تبیین خواهد شد.

 

 حجت الاسلام میکائیل اسکندری،  در سخنرانی‌ قبل از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز، با اشاره به برنامه‌های ایام‌الله دهه‌ی فجر گفت: از هفتم آذرماه سالجاری ستاد دهه‌ی فجر در استان فعالیت خود را شروع کرده که بالغ بر ۸۰۰ عنوان برنامه با هشت سرفصل با رویکرد جهاد تبیین و بیانیه‌ی گام دوم انقلاب اسلامی در ایام الله دهه مبارکه فجر در سطح استان اجرا می شود.

وی ادامه داد: سرفصل اول این برنامه‌ها را مسابقات قرآنی،کتابخوانی، عکاسی، طراحی، نقاشی و ورزشی و مواردی از این قبیل که با حضور تمامی گروها به ویژه جوانان و نوجوانان توسط کمیته‌های تخصصی و اجرایی در ۱۰ روز انجام می‌گیرد و بعضی از مسابقات تا ۲۹ بهمن ادامه دار خواهد بود.

وی دومین سرفصل را همایش‌ها و جشنواره‌ها تلقی کرد و گفت: برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی، جلسات پرسش و پاسخ در مراکز علمی، فرهنگی و دانشگاهی، نشست‌های تخصصی و  تبیینی در قالب گفتمان انقلاب، جشنواره‌های شادی در بهار آزادی، جلسات بصیرتی برای مددجویان کمیته‌ی امداد امام خمینی(ره)، تبیین اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره)، همایش پیاده‌روی و ورزش‌های همگانی و همچنین نشست‌های جهاد تبیین و روشنگری ویژه‌ی بسیجیان و برنامه‌هایی در این مورد در سطح استان آذربایجان شرقی اجرا خواهد شد.

اسکندری افزود: سومین سرفصل تعداد ساخت و میزان ساعات پخش برنامه‌های تلوزیونی و رادیویی به مناسبت دهه‌ی فجر انقلاب اسلامی است که از شبکه استانی سهند پخش خواهد شد و در این زمینه برنامه‌های تولیدی ویژه‌ی بهمن ماه بیش از ۵۰۰ دقیقه و برنامه های زنده بیش ۴۵۰ دقیقه انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به سر فصل مهم این دهه گفت: فضا سازی و تبلیغات محیطی که مهم ترین مطالبه است و جهاد تبیین که مطالبه رهبر معظم انقلاب است باید در بنرها و پوسترها گویا باشد.

وی ادامه داد: سر فصل بعدی یادواره‌ شهدا و مدافعین حرم و مدافعین سلامت و دیدار و تجلیل از خانواده‌ی شهدا است که امیدوارم این برنامه‌ها تاثیر جهاد تبیین در بحث ایثار و شهادت را به خوبی ایفا کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی اظهار کرد: سر فصل ششم با عنوان نمایشگاه‌ها،کارگاه‌ها و فراخوان‌ها است که مانند کارگاه دلنوشته من میهنم را دوست دارم، کارگاه سواد رسانه‌ای، کارگاه‌های هنری با عنوان مدادرنگی حماسه‌ آفرین، پرچم قشنگ ایران من و پرچم جان من است و فراخوان من انقلابی‌ام مورد توجه عموم مردم به ویژه جوانان و نوجوانان قرار می‌گیرد.

وی افزود: جشن‌ها، ویژه برنامه‌ها، پویش‌ها و شب شعر سر فصل هفتم است و از جمله زیرشاخه‌های آن صبح دیدار با استقبال از آفتاب، برگزاری جشن‌های باشکوه با عنوان انقلاب نور، پویش کتابخوانی و غیره است.

اسکندری در خاتمه مراسم‌ تجدید بیعت با ولایت در ۱۲ بهمن مصادف با سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن اسلامی در تالار مصلای امام خمینی(ره)، غبار روبی گلزار شهدا، زنگ انقلاب در مدارس، رژه‌های موتور سواری از فرودگاه تا گلزار شهدای وادی رحمت تبریز، خدمات پزشکی رایگان در مناطق کم برخوردار، افتتاح پروژه‌های خدماتی و عمرانی و غیره و حضور باشکوه در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن را از جمله برنامه‌های فصل هشتم و پایانی دهه فجر در استان آذربایجان شرقی اعلام کرد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید