کد خبر: 392129
۰
۰
نسخه چاپی

یادواره ۱۵ شهید بخش شمالی دلوار برگزار شد

به گزارش اقتصادآینده نیوز فرمانده سپاه امام حسین (ع) بندر دلوار جمعه‌شب در این مراسم بیان کرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف، در مقیاس جهانی و بین‌المللی و همچنین در داخل مرزهای خودمان، در زمینه‌های مختلف نقش‌آفرینی می‌کند اما ناجوانمردانه توسط اتحادیه اروپا به‌عنوان یک نهاد تروریستی معرفی می‌شود، توسط کسانی که خودشان بانی و پرورش دهنده تروریست‌های بین‌المللی هستند و داعش را به وجود آورده‌اند.

سرهنگ پاسدار سیدایوب موسوی، شهید را مرزبان اعتقادات آرمانی و اسلامی در عرصه بین‌المللی دانست و ادامه داد: بهترین افراد ما در مقابله با این جریان تروریستی که به کودکان و زنان و مردان هیچ رحمی نمی‌کردند، شهید شدند.

فرماندهی سپاه امام حسین (ع) بندر دلوار به تحلیل آثار مخرب حمله تروریست‌ها بر علیه مرزهای اعتقادی و مذهبی جبهه‌های مقاومت کشورهای منطقه پرداخت و تصریح کرد: چطور لشکر کفار کشورهای مهاجم و تروریست‌های نظام سلطه با آرایش نظامی و رسانه‌ای این جنایت‌های هولناک را به مانند به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی را رقم می‌زنید و بعد از آن همه قتل و جنایت‌ها ادعا می‌کنید که ما مقابل تروریست هستیم و سپاه پاسدارانی که مقابل داعش ایستاد را تروریست معرفی کنید.

سرهنگ موسوی با بیان این مطلب که پیام شهدا ولایتمداری و آرمان شهدا پاسداری بصیرانه از نظام بود، خاطرنشان کرد: امروز همه ما افتخار می‌کنیم به حضور باشکوه و ارزشمند شما عزیزان و این گواه آن است که تبلیغات و موضع‌گیری‌های مضحک دشمن، قطعاً تاثیری در این مسیر نورانی نخواهد داشت.

وی در ادامه با ابراز قدرت بازدارندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف و در مقیاس داخلی و بین‌المللی، یادآور شد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای دفاع از این مردم و مرز و بوم و انقلاب اسلامی تا پای جان ایستاده است و کوتاه نخواهد آمد و جان خود را فدای ملت، آب و خاک و نظام خود خواهد کرد.

در این محفل شهدایی، غلامحسین کرمی، نماینده مردم شهرستان دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی، احمد لطفی، فرماندار شهرستان تنگستان، سرهنگ پاسدار احمد حیدری، فرمانده سپاه امام علی (ع) شهرستان تنگستان و با جمعی از مردم و دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای مجاور حضور داشتند.

این مراسم با برپایی موکب‌های روستایی در جوار آموزشگاه امام صادق (ع)، مداحی و سخنرانی و روایتگری حجت‌الاسلام حاج محمدمهدی کریمی، اجرای گروه نمایش خاطرات شهدا و رزمندگان دفاع مقدس، تجلیل از ۱۵ خانواده شهید روستایی همراه بود.

پنجمین یادواره گرامیداشت ۱۵ نفر از شهدای والامقام مناطق بخش شمالی بندر دلوار، از سوی حوزه مقاومت سیدالشهدا (ع) و با همکاری پایگاه‌های مقاومت بسیج روستاهای هم‌جوار در حیات دبیرستان امام صادق (ع) روستای پهلوانکشی شهرستان تنگستان برگزار شد.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

منبع: https://www.mehrnews.com/news/5693579/یادواره-۱۵-شهید-بخش-شمالی-دلوار-برگزار-شد

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید