کد خبر: 392131
۰
۰
نسخه چاپی

تبیین دستاوردهای انقلاب رسالت برنامه‌های دهه فجر باشد

به گزارش اقتصادآینده نیوز حجت‌الاسلام سید علی رضوی نسب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به میزبانی مصلی آستان مقدس امامزاده سید ابوالقاسم (ع) شهر بسطام به بررسی وجوب حجاب و عفاف از منظر عقل پرداخت و اظهار داشت: در دنیای امروز حتی آنهایی هم که دین ندارند بالاخره عقل که دارند ما هم نمی خواهیم دعوت به دین اسلام کنیم بلکه می‌گوییم اگر عقل دارید عقلتان این مصلحت را می‌فهمد و به خاطر این مصلحت باید پوشش را رعایت کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک پیشاپیش میلاد امام اول شیعیان و ایام البیض بیان داشت: در بسیاری از شهرهای ایران در روزهای سیزدهم، چهاردهم و پانزدهم ماه پر فیض رجب مراسم اعتکاف در مساجد جامع شهرها برپا می‌شود و یکی از عبادت‌های اثرگذار در زندگی فردی و اجتماعی محسوب می‌شود.

امام جمعه بسطام در ادامه خطبه‌ها با تبریک فرارسیدن دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی بیان داشت: باید تبیین درستی نسبت به وقایع انقلاب و نظام طاغوت که به عنوان ژاندارم منطقه بر مردم حکومت می کرد در ابعاد مختلف صورت گیرد تا مشخص شود ایران با انقلاب اسلامی از کجا به این نقطه از تاثیرگذاری و رشد رسیده است.

رضوی نسب ادامه داد: باید دستاوردهای دولت مردمی و انقلاب اسلامی که با وجود همه تحریم ها و تلاش های دشمنان برای این کشور و مردم به ارمغان آمده به خوبی برای ملت شریف تبیین و تشریح شود.

وی در ادامه ضمن تشکر از مردم شریف برای صرفه جویی در مصرف گاز در روزهای سرد این مردم را که مثل همیشه مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام و اسلام زدند شایسته بهترین ها دانست.

امام جمعه بسطام به هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم توسط دشمنان اسلام اشاره کرد و گفت: این حرکت‌ها از سوی دشمنان برنامه‌ریزی شده و محکوم است.

به گزارش مهر، مردم شهیدپرور و ولایتمدار بخش بسطام با قرائت قرآن و پس از اقامه نمازجمعه در راهپیمایی محکومیت اهانت به قرآن کریم همزمان با سراسر کشور شرکت کردند.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید