کد خبر: 392134
۰
۰
نسخه چاپی

مطالبات حوزه بهداشت و درمان دامغان با کندی پیگیری می‌شود

به گزارش اقتصادآینده نیوز علی اکبر علیزاده برمی در جمع خبرنگاران به میزبانی دفتر خود همزمان با صبح چهارشنبه با بیان اینکه مسائل و مطالبات بهداشتی دامغان با کندی پیگیری می‌شود، تاکید کرد: همانطور که در نطق میان دستور مجلس نیز بیان شد، گویا راهی جز استیضاح وزیر بهداشت باقی نمانده است.

وی با بیان اینکه مردم دامغان برای یک آمبولانس که بیمار را برای درمان به مرکز استان سمنان انتقال دهد با مشکل روبرو هستند و باید ساعات‌ها معطل باشند، افزود: تعمیر آسانسور بیمارستان دامغان ۳۰ میلیون تومان هزینه داشت که همان هم تأمین نشد و در نهایت متأسفانه یک نفر در حادثه این آسانسور فوت کرد.

نماینده دامغان در مجلس با بیان اینکه اعتبارات کافی برای بهداشت و درمان دامغان وجود ندارد، گفت: ما در صحن مجلس نیز اعلام کردیم که در بیمارستان دامغان زباله‌های عفونی و مردم از یک آسانسور انتقال داده می‌شوند و این نشان از مشکلات درمانی شهرستان دارد.

علیزاده برمی با بیان اینکه دستور وزیر برای اجرا هشت ماه به طول می‌انجامد و این نشان می‌دهد که مسائل و مطالبات بهداشتی و درمانی دامغان با کندی روبرو است، تصریح کرد: متأسفانه مصوبه بیمارستان رضایی دامغان لغو شد که ضربه بزرگی به بهداشت و درمان شهرستان بود.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید