کد خبر: 392140
۰
۰
نسخه چاپی

حواشی بازی بر عملکرد بازیکنان تاثیر گذار است

ایرج حسین خانی افزود: از ابتدای بازی طبق توافق پیش نرفتند چرا که قرار بود ۳۰ در صد سالن پذیرای تماشاگران باشد که مشاهده کردیم و حتی فیلم هم داریم که بیش از نصف سالن پر شده بود.

سرمربی تیم والیبال عقاب نهاجا عنوان کرد: مدیرعامل تیم میزبان زمانی که تیمش عقب بود از جایگاه پایین آمد و نشست پایین و جو سالن را متشنج کرد و به رغم اینکه پسرم در جایگاه بود ۲ پیرمرد، بی ادبی کرده و پاهای فرد تدارکاتی تیمم را زخمی کردند و من نمی دانم عوامل انتظامی کجا بودند و این برد به چه قیمتی بدست آمد.

حسین خانی با بیان اینکه در ست اول بازی خوب پیش می رفت، اضافه کرد: در ست دوم تیم میزبان با ارائه بازی بهتر از ما این ست را به نفع خود تمام کردند ولی در ست سوم با ورود مدیرعامل باشگاه مس به کنار زمین، بازی دچار تشنج شد و آنطور که شنیدم به داوران خط و نشان کشیده و گفتند که دوست دارم یک بار دیگر اشتباه کنید، که انتظار دارم این مورد از سوی ناظران داوری گزارش شود.

وی با تایید این موضوع که حضور هواداران در سالن والیبال یک اتفاق خوب می باشد، اظهار کرد: ولی نباید یک عده ای تماشاگر نما از شروع بازی دهان به فحاشی باز کنند چرا که آستانه تحمل بازیکنان هم اندازه ای دارد و حواشی ایجاد شده در سالن ورزشی روی بار فنی بازیکنان تاثیر می گذارد و نتیجه اش می شود ست چهارم بازی که اشتباهات بازیکن بیشتر از حد معمول می شود.

تیم عقاب نهاجا با شکست در یک بازی خارج خانه مقابل تیم مس سونگون با برد یکسان در جدول و تنها نسبت به امتیاز، صدر جدول را به رقیب خود تیم مس واگذار کرد.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید