کد خبر: 392157
۰
۰
نسخه چاپی

کاهش 8 ثانیه زمان رسیدن به محل حوادث در دی ماه

مدیرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري کاشان گفت: در دیماه سال جاری آتش نشانان در 48 مورد آتش سوزي و 163 مورد حادثه شرکت داشته اند و اقدامات لازم عملیاتی را در اطفاء حریق و امداد رسانی انجام داده اند.

کاهش 8 ثانیه زمان رسیدن به محل حوادث در دی ماه

به گزارش اقتصاد آینده ; سیدمصطفی محتشمیان افزود: بیشترین علل آتش سوزی های ماه گذشته انتقال حرارت در عدم جانمایی مناسب مواد قابل اشتعال، روشن نمودن آتش و اتصالی برق بوده است که اماکن تجاری و کسبی، مسکونی و وسایل نقلیه از پر مخاطره ترین محل ها بوده اند.
محتشمیان ضمن اشاره به کاهش 8 ثانیه ای زمان رسیدن به محل حوادث و حرائق که به میزان 4 دقیقه و 7 ثانیه می باشد، خاطر نشان كرد: پرسنل عملیاتی سازمان همچنين در 163 مورد حادثه که عمده ترین آنها شامل باز نمودن درب، آسانسور و تصادفات می باشد به یاری همشهریان عزیز شتافتند.

مدیرعامل سازمان با اعلام اینکه متاسفانه 7 مورد فوتی در عملیات های این ماه ثبت شده  است، اضافه کرد : آتش نشانان جان 91 نفر از شهروندان را درعملیات ها نجات داده و 40 مصدوم نیز گزارش شده است.

وی با اعلام 110 مورد استقرار تیم های احتیاط از حریق و حادثه سازمان در مناسبت های ملی و مذهبی در سطح شهر در دیماه اظهار داشت: در این مدت 6882 تماس مردمی با مرکز ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش نشانی صورت گرفته و 276 تیم عملیاتی به عملیات های سطح شهرستان اعزام شده است.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید