کسب رتبه اول بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی استان توسط اداره کل استاندارد اصفهان

کسب رتبه اول بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی استان توسط اداره کل استاندارد اصفهان

به گزارش اقتصاد آینده به نقل از روابط عمومی، بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان به ‌منظور تجلیل از دستگاه‌های اجرایی برتر استان با حضور دکتر میثم لطیفی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، دکتر مرتضوی استاندارد اصفهان و مدیران استانی پنجشنبه 6 بهمن ماه در تالار ابن‌سینا دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار گردید.
در این جشنواره، اداره کل استاندارد استان اصفهان توانست در میان 63 دستگاه و در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی رتبه اول استان را کسب نماید.

گفتنی است جشنواره شهید رجایی هر ساله به استناد مواد ۸۱ و ۸۳ قانون مدیریت خدمات کشوری به منظور ارزیابی فرایند خدمات دستگاه‌های اجرایی در دو بخش عمومی و اختصاصی در همه استان های کشور برگزار می گردد. در ارزیابی شاخص‌های اختصاصی، دستگاه های اجرایی با توجه به رسالت خود به ۵ گروه آموزشی و فرهنگی، تولیدی و خدماتی، زیربنایی و زیرساختی، سلامت و رفاه و عمومی و قضایی تقسیم و علاوه بر دستگاه منتخب هر گروه، ۲ دستگاه دارای بالاترین امتیاز به ‌عنوان دستگاه‌های اول و دوم معرفی شوند که امسال از میان حدود ۷٠ دستگاه استان اصفهان، ۶۳ دستگاه در فرایند ارزیابی شرکت و در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی اداره کل استاندارد استان اصفهان رتبه اول و اداره کل امور مالیاتی استان اصفهان رتبه دوم را از آن خود نمودند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید