مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خبر داد:

بهره‌برداری از میدان عروج تا اسفند ماه امسال

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: پروژه میدان عروج که در اوایل مهرماه سال جاری کلنگ‌زنی شد تا اواسط اسفندماه سال‌ جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از میدان عروج تا اسفند ماه امسال

به گزارش اقتصاد آینده به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، داوود بحیرایی با اعلام این خبر گفت: پروژه میدان عروج (شش‌راه سابق) با هدف گشودن یکی از گره‌های کور ترافیکی اجرا و طرح احداث و تعریض آن از ۹ به ۳۶ متر در دستور کار قرار گرفت.
او افزود: مساحت این میدان حدود ۳۰۰ متر مربع است که با احداث میدان جدید به ۱۶ هزار متر مربع می‌رسد. بحرایی ادامه داد: خیابان منتهی به میدان شش‌راه تا محله حصه به عرض ۳۶ متر تعریض و پیاده‌روسازی، رفیوژ فضای سبز و روشنایی در این مکان انجام می‌شود، زیرا نبود روشنایی کافی، عرض کم و نداشتن ایمنی جهت تردد شبانه شهروندان در این محور باعث ایجاد تصادف و ترافیک شهری می‌شد.
مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: برای اجرای این پروژه حدود ۲۲ هزار متر مربع آزادسازی معادل با ۲۶ میلیارد تومان هزینه انجام شده و حدود ۱۲ میلیارد تومان نیز هزینه اجرای پروژه بوده است.
او ساماندهی ترافیکی ورودی محله حصه را از ضرورت‌های اجرای این پروژه دانست و گفت: مقرر شد یک میدان ورودی در این محله احداث شود و با توجه به اینکه مدرسه‌ای در جوار میدان وجود دارد، برای آزادسازی آن توافق کردیم تا همزمان با اجرای پروژه میدان عروج این پروژه نیز تکمیل شود.
به گفته بحیرایی، پس از بهره‌برداری از این پروژه در منطقه ۱۰ با محله‌ای امن و آرام از لحاظ اجرای طرح‌های ترافیکی روبه‌رو خواهیم بود.
مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: این پروژه اوایل مهرماه سال جاری با حضور شهردار اصفهان، اعضای شورای اسلامی شهر و همچنین معتمدان محلی کلنگ‌زنی شد و تا اواسط اسفندماه سال‌جاری به بهره‌برداری خواهد رسید. 
 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید