حمایت نیکوکاران اصفهانی برای برآورده کردن آرزوهای فرزندان یتیم و نیازمند

در شب لیله الرغائب، نیکوکاران برای برآورده کردن آرزوهای ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان پیش قدم شدند.

حمایت نیکوکاران اصفهانی برای برآورده کردن آرزوهای فرزندان یتیم و نیازمند

به گزارش اقتصاد آینده به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، نبی اله اله دادی قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با اعلام این خبر، اظهار داشت: 262 نیکوکارخیراندیش در شب آرزوها، به جمع حامیان ایتام و محسنین پیوستند و حمایت از 266 نفر از این فرزندان را برعهده گرفتند. 
نبی اله اله دادی، با بیان اینکه در این شب مراسم شادی با حضور حامیان و فرزندان تحت حمایت برپا شد، ادامه داد: با برگزاری این مراسم، تعداد زیادی از آرزوها و رویاهای کودکان یتیم و نیازمند در میان بارش باران مهربانی خیران برآورده شد.
وی با اشاره به اینکه درحال حاضر 27 هزار و 752 فرزند یتیم و نیازمند تحت حمایت این نهاد هستند، ادامه داد: بیش از 100 هزار حامی، فرزندان معنوی خود را در مسیر رشد و تعالی حمایت می کنند ولی با تمام مساعدت های صورت گرفته هر یک از آنها  همچنان ماهیانه کمتر از 300 هزار تومان دریافت می کنند.
قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان، با تاکید به نقش موثر حمایت خیران در ارائه خدمات این نهاد به اقشار آسیب پذیر جامعه، گفت: در تلاشیم تا با ایجاد پل ارتباطی بین نیکوکاران، خیران و حامیان با خانواده‌های ایتام و نیازمند، خدمات مناسب‌تری به محرومان جامعه ارائه دهیم. 
 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید