کد خبر: 392197
۰
۰
نسخه چاپی

استفاده از حیاط مدارس سنندج به عنوان پارکینگ تاکسی در زمان بارش

به گزارش اقتصادآینده نیوز به نقل از ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری سنندج، حمید خضری با اشاره به اعلام ورود سامانه بارشی جدید به استان، اظهار کرد: به دنبال اعلام هواشناسی مبنی بر بارش برف در هفته جاری و به منظور جلوگیری از گیر کردن تاکسی‌ها در محلات و همچنین خدمات‌رسانی شایسته به شهروندان تمهیداتی برای پارک خودروها در شهر سنندج انجام شده است.

سرپرست سازمان حمل نقل، بار و مسافر شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: رانندگان تاکسی می‌توانند از امروز تا پایان هفته و در ایام بحرانی به ویژه هنگام نزولات آسمانی برای پارک خودرو خود از فضای مدارس پیش‌بینی‌شده استفاده کنند.

خضری افزود: مدرسه مائده در «نایسر روبروی وین مارکت، مدرسه صداقت در «عباس آباد پایین - روبروی کلانتری ۱۷»، مدرسه شهید بهمنی در «ایستگاه عباس آباد»، مدرسه عفاف در «کانی کوزله تپه قیر»، مدرسه فتح در «چهار راه عباس‌آباد روبروی مطب دکتر افرازه»، مدرسه استقلال واقع در خیابان گلشن روبروی بانک ملی» و مدرسه نواب صفوی در «ابتدای شهرک اندیشه» برای استفاده رانندگان تاکسی در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: با هدف خدمات‌رسانی شایسته به شهروندان سنندجی در ایام بارش برف، ۲۵ دستگاه اتوبوس و ۱۰ دستگاه مینی‌بوس برای جابجایی مردم فعالیت می‌کنند.

سرپرست سازمان حمل نقل، بار و مسافر شهرداری سنندج اضافه کرد: همچنین در قالب ستاد برفروبی ۲ محل اسکان برای مسافرین در راه مانده در پایانه سنندج و محل اسکان راهیان نور با ظرفیت حدود ۷۰ نفر و ۲۰۰ تخته پتو آماده شده است.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید