کد خبر: 392199
۰
۰
نسخه چاپی

بهره‌برداری از ۷ پروژه عمرانی در شراء همزمان با دهه فجر

به گزارش اقتصادآینده نیوز صحبت اله همایونفر صبح شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: با عنایت به اینکه در این بخش تعداد هشت کمیته دهه فجر فعال است لذا مطابق تکالیفی که برای کمیته ها تعیین شده نسبت به برگزاری هرچه با شکوهتر مراسم جشن انقلاب اهتمام ویژه داشته باشند.

وی ادامه داد: برگزاری جشن انقلاب در شهر قهاوند و ۸ روستای بزرگ بخش شراء، تقدیر از ۲۸۳ نفر ایثارگر در ۴۰ روستا، برگزاری نمایشگاه انقلاب در مسجد جامع قهاوند و روستاهای بزرگ از جمله این برنامه‌ها است.

همایونفر افزود: عطر افشانی گلزار شهداء در قهاوند و ۲۲ روستا، دیدار با خانواده معظم شهداء و ایثارگران، برگزاری جشن انقلاب در تمامی مدارس سطح بخش، برگزاری مسابقات ورزشی بین ادارات، افتتاح ۲۵ واحد مسکونی کمیته امداد امام خمینی (ره)، حضور بخشدار و مسئولین بخش در روستاها و دیدار با مردم و رسیدگی به مشکلات آنان و… بخشی از برنامه های دهه فجر امسال است.

همایونفر اظهار کرد: همچنانکه شعار بهمن امسال «ایران استوار- ۴۴ سال افتخار» است همگی وظیفه داریم فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر گام دوم انقلاب و جهاد تبیین را مورد توجه قرار داده و در آگاهسازی نسل جوان نسبت به خدمات ۴۴ ساله جمهوری اسلامی تلاش کنیم.

وی در پایان از مسئولین ادارات، شهرداری قهاوند، شوراها و دهیاران خواست نسبت به آذین بندی شهر و روستاها اقدام و در برپایی جشن انقلاب و ایجاد نشاط اجتماعی کوشا باشند.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید