کد خبر: 392201
۰
۰
نسخه چاپی

اعزام تیم‌های منتخب تولیدمحتوای دیجیتال بسیج استان به رقابت ملی

به گزارش اقتصادآینده نیوز محمدهادی طهرانی مقدم پیش از ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: مرحله نهایی چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در بخش بازی‌های ویژه تلفن همراه، نرم‌افزارهای موبایلی و پویانمایی به میزبانی سازمان فضای مجازی بسیج در تهران از ۹تا ۱۱ بهمن ماه جاری برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این رویداد یکی از اقدامات اساسی سازمان فضای مجازی بسیج برای ایجاد هم افزایی شبکه مردمی فعال و مولد در حوزه فضای مجازی است، ادامه داد: در مرحله نهایی کشوری ۱۱۸ تیم و ۶۰۰ شرکت‌کننده از سراسر استان های کشور به رقابت می‌پردازند که سهم سیستان وبلوچستان در این رقابت ۲ تیم برگزیده مرحله استانی در بخش های پویانمایی و بازی در قالب ۷ نفر به سرپرستی معاونت متنا سازمان فضای مجازی سیستان وبلوچستان است که در این مرحله با سایر استانها به رقابت می‌پردازند.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان خاطرنشان کرد: تفاوت امسال با سنوات گذشته حضور ۷۲ ساعته شرکت کنندگان در این رویداد ملی است که طی آن یک ورکشاپ آموزشی برای اعضای شرکت کننده در این رویداد قبل از شروع مسابقه برگزار خواهد شد.

طهرانی مقدم گفت: در آیین اختتامیه این رویداد ملی علاوه بر تجلیل از برگزیدگان نهایی هر بخش، برترین‌های فضای مجازی کشور نیز معرفی و تقدیر خواهند شد.

شایان ذکر است مرحله استانی این رویداد توسط سازمان فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان در آبان ماه سال جاری با حضور ۲۰ تیم در قالب ۷۲ نفر در مرکز استان برگزار شد.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید