کد خبر: 392205
۰
۰
نسخه چاپی

صدای ما باید توسط تولیدات فاخر به جهان رسانده شود

به گزارش اقتصادآینده نیوز حمید خرمدل ظهر شنبه در آیین اختتامیه چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، افزود: افکار عمومی جوامع غربی کاملاً مهندسی و محصور شده است و سردادن شعارهای حقوق بشری و آزادی شان واقعی نیست.

وی با بیان اینکه باید در فضای حقیقی و فضای مجازی خوب اقدام شود، گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد حتی در دورترین نقاط مردم خواهان دسترسی به اینترنت هستند و ظرفیت های تخصصی مطلوبی در حوزه فضای مجازی در استان وجود دارد.

خرم دل افزود: باید مسئولان به جوانان توانمند اعتماد کنند زیرا قدرت یک کلیپ، شعر، عکس نوشته، سرود و … خیلی تاثیر گذارتر از سخنرانی است.

وی تصریح کرد: زیرساخت های موجود در استان وجود دارد و ظرفیت های بالایی داریم و باید در این عرصه قدرتمند شویم زیرا که دنیای بین الملل دنیای تعارفات نیست.

خرم دل اظهار داشت: هم اکنون تبلیغات و فشارهای روانی آمریکا و دنیای غرب افکار عمومی و سیاست ها و برنامه های دنیا را مدیریت می کند و برخی مواقع حجم این تبلیغات سوء آنقدر بالاست که ما فرصت نگاه به واقعیت های جامعه را نداریم و نمی گذارند داشته باشیم.

وی افزود: یک دانش آموز که روزانه هشت تا ۱۰ ساعت به طور میانگین با گوشی همراه سر و کار دارد، با تبلیغات دروغ دشمنان مواجه است و به جوانان ما القای دروغ می کنند که فردی که در یک مجموعه امنیتی است ماموریت دارد آدم بکشد.

خرم دل بیان داشت: فضای اینستاگرام در یک بازه زمانی شش ماهه تا یک ساله فرد را به تسخیر خود در می آورد و ذهن و روان مردم را به هم می ریزد.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید