کد خبر: 392212
۰
۰
نسخه چاپی

انسداد ۴۷۵ راه‌ دسترسی غیرمجاز اردبیل توسط راهداران

به گزارش اقتصادآینده نیوز آیدین هاشمی بعدازظهر شنبه در بازدید از محور اردبیل به سرچم اظهار کرد: ۴۷۵ راه دسترسی غیرمجاز استان اردبیل توسط راهداران در ۱۰ ماهه امسال مسدود شده است.

وی از تسطیح ۸هزار و۶۰۰ کیلومتر از حریم راه‌های استان در مدت یادشده خبر داد و گفت: اصلاح ۲۷۲ هزار مترمربع از شیب شیروانی راه‌، نصب هزار و۶۰۰ عدد سرعتکاه پلاستیکی، مجازی و آسفالتی، ایمن سازی ۳۱۸ عدد از رمپ‌های ورودی و خروجی استان، خط کشی بیش از هزار و۷۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی از جمله اقدامات انجام شده در مدت یاد شده بوده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: در ۱۰ ماهه گذشته باهدف ملزم کردن رانندگان به رعایت قوانین راهور در جاده ۸ هزار عدد تابلوی الزامی راه‌ها در محورهای مواصلاتی استان اردبیل نصب شده است.

هاشمی با بیان اینکه در ۱۰ ماهه گذشته ۲هزار و ۶۰۰ کیلومتر از افتادگی شانه راه توسط راهداران اصلاح و رفع شده، تصریح کرد: در این مدت در دماغه ها ونقاط پربرخورد استان ۷ هزار عدد دپوی خاکی ایجاد شده است.

وی نصب ۴ هزار عدد حفاظ در پرتگاه‌ها، آبروها و رفوژ میانی، ارتقای هزار و۵۰۰ متر نیوجرسی مفصلی، تعمیر ۴هزار عدد از گاردریل‌های آسیب دیده، شستشوی ۱۱۶ هزار عدد از علائم، مونتاژ و اصلاح ۶ هزار عدد تابلوی انتظامی، ایجاد ۶نقطه روشنایی، رنگ آمیزی ۳هزار و ۸۰۰ عدد از پایه تابلو و علائم و تهیه و نصب ۱۷ عدد از چراغ‌های چشمک زن را از دیگر اقدامات مهم راهداران در ۱۰ ماهه گذشته برشمرد.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید