آتش زدن قرآن کریم نهایت ذلت دشمنان در برابر دین اسلام را نشان می

حجت الاسلام والمسلمین عباس اسکندری در مراسم افتتاحیه چهل و پنجمین دوره مسابقات معارف قرآن کریم، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه اظهار داشت: گروه مارکسیست قبل از پیروزی انقلاب اسلامی مدعی تحول در جامعه جهانی بود و در این راستا مبارزه و مقابله با نظام سرمایه داری را مطرح می‌کرد؛ اما آنان دین را افیون جامعه می دانستند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم ابراز داشت: انقلاب اسلامی خط بطلانی بر افکار کسانی که دین را جدا از سیاست می دانستند کشید و اثبات کرد که دین می‌تواند جامعه جهانی را اداره کند.

وی بیان داشت: دین در تمامی عرصه ها حرف برای گفتن دارد و بعد از انقلاب اسلامی تفکرات مارکسیستی در این کشور رخت بربست.

حجت الاسلام اسکندری با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بیان داشت: شهدای ما توانستند با رشادت و مجاهدت خود برگ زرینی بر اوراق دینداری در این کشور بیافزایند.

دین موجب تحرک و پیشرفت جوامع خواهد شد

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه دین موجب تحرک و پیشرفت جوامع خواهد شد ابراز داشت: استکبار جهانی از آن جهت به مقابله با نظام جمهوری اسلامی آمده که این کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی رشد فزاینده‌ای داشته به همین جهت آنان در صددند تا با نفوذ ایران در جهان مقابله کنند.

وی افزود: غربی ها با روش‌های مختلفی تلاش می‌کنند تا نفوذ و اثرگذاری دین در جوامع را کمرنگ کنند.

حجت الاسلام اسکندری با محکوم کردن اقدام اهانت به ساحت قرآن کریم و آتش زدن آن ابراز داشت: آتش زدن قرآن کریم نهایت ذلت دشمنان در برابر دین اسلام را نشان می دهد و این امر نشان داد که آنان قادر به جلوگیری از نفوذ اسلام در جهان نیستند که دست به این حرکات زبون می زنند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم عنوان داشت: مقام معظم رهبری در پیامی خطاب به جوانان اروپا بیان داشت؛ جوانان باید اسلام را از سرچشمه آن دریافت کنند و در از این مسیر به دنبال اسلام سغودی و آمریکایی و همچنین تشیع انگلیسی نروند.

وی تاکید کرد: باید پیام های قرآن کریم، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه را به گوش جهانیان به ویژه جوانان برسانیم که البته در این زمینه لازم کوتاهی هایی صورت گرفته است.

حجت الاسلام اسکندری با بیان اینکه توجه جدی به بخش معارفی مسابقات قرآن کریم اقدام بسیار ارزشمند و مناسبی بوده است بیان داشت: ورود این بخش را نباید تنها به عرصه ملی خلاصه کنیم و در این حوزه باید نگاه بین المللی نیز داشته باشیم.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید