آیین رونمایی از دستگاه صدور کارت آني در باجه علی اباد سیور از توابع شهرستان سميرم

آیین رونمایی از دستگاه صدور کارت آني در باجه علی اباد سیور از توابع شهرستان سميرم

به گزارش اقتصاد آینده ;پست بانک ایران با دارا بودن گسترده ترین شبکه ارائه خدمات بانکی در جامعه روستایی کشور به مناسبت سالگرد پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي برنامه ريزي جهت نصب دستگاه هاي صدور کارت آني را در باجه هاي بانکي تابعه در دستور کار قرارداد است که علاوه بر تسريع در دريافت خدمات بانکي و کمک به هموطنان روستایی , موجب صرفه جويي در وقت و هزينه مشتريان گرديده است.

نهم بهمن 1401 با حضور رئيس شعبه مرکزي سميرم و اعضای شورا و دهیاران روستاهای همجوار ، خانواده معظم شهدا و اهالی روستا دستگاه صدور کارت آني در باجه خدمات بانکي علي آباد سيور از توابع شهرستان سميرم نصب و مورد بهره برداري قرار گرفت.


 گفتني است اولين کارت بانکي صادر شده در باجه خدمات بانکي روستايي علي آباد سيور به جانباز محترم دفاع مقدس جناب آقاي شهرياري تقديم گرديد.

 لازم بذکر است از مجموع  403 باجه فعال استان اصفهان ، 168 باجه مجهز به دستگاه صدور کارت آني شده اند و به مناسبت سالگرد پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي ، 50 باجه ديگر استان نيز  به اين  امکان تجهيز  خواهد گرديد تا با توسعه سبد خدمات بانک و در جهت سياستهاي دولت سيزدهم ، شاهد توسعه عدالت اجتماعي و ارائه خدمات بانکي با کيفيت به مردم مناطق روستايي باشيم.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید