کد خبر: 392797
۰
۰
نسخه چاپی

برگزاری پویش ۴۴ خدمت ۴۴ جشن در خراسان شمالی

به گزارش اقتصادآینده نیوز مجید الهی راد سه شنبه شب در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه مبارک فجر که با حضور دستگاه‌های عضو این کمیته و به میزبانی اداره کل کمیته امداد استان برگزار شد، اظهار کرد: ۴۴ برنامه عمومی و شاخص این کمیته در قالب برنامه‌های فرهنگی، حمایتی و اجتماعی پیش‌بینی شده است.

مدیرکل کمیته امداد گفت: امیدواریم بتوانیم با مشارکت کلیه دستگاه‌های عضو این کارگروه، حلاوت و طعم شیرین خدمت رسانی ویژه را به محورمان بچشانیم.

دبیر کمیته همیاری و خدمت رسانی سازمان‌های حمایتی دهه فجر برگزاری نمایشگاه طرح مدرسه انقلاب در محل کانون‌های فرهنگی امداد، اجرای برنامه فرهنگی و شاد در محلات عشایر نشین و اکران فیلم‌های مرتبط با دهه فجر در مناطق روستایی را از دیگر برنامه‌های این کمیته برشمرد و گفت: اهدای جهیزیه به نوعروسان و توزیع اقلام گرمایشی و آبگرم‌کن در مناطق محروم با هدف کمک به امر ازدواج آسان و تأمین اقلام ضروری زندگی مددجویان از دیگر برنامه‌های این کمیته به مناسبت دهه مبارک فجر است.

وی افزود: ۷ پروژه طرح هادی و آسفالت معابر روستایی و افتتاح ۱۴۵۰ واحد مسکن روستایی در سراسر استان از دیگر برنامه‌های این کمیته در دهه مبارک فجر می‌باشد.

الهی راد با اشاره به اینکه برنامه‌های دهه استان با رویکرد امیدآفرینی در بین مردم برگزار می‌شود، گفت: از دیگر برنامه‌های مناسبتی این کمیته در این زمینه اعزام ۲ هزار نفر به اردوهای زیارتی-فرهنگی مشهد مقدس و راهیان نور است.

دبیر کمیته همیاری و خدمت رسانی سازمان‌های حمایتی دهه فجر شرکت در مراسم معنوی اعتکاف و برگزاری مسابقه کتاب خوانی کتاب «از چیزی نمی‌ترسیدم» را از دیگر برنامه‌های فرهنگی این کمیته عنوان کرد و افزود: دیدار با خانواده ایثارگران و شهدا، حضور گروه جهادی حاج عبدالله والی در کمک به ساخت منزل محرومین، اجرای طرح فلاح و انس با قرآن کریم و اجرای برنامه کاروان سلامت در محلات ۲۰۲۰ از دیگر برنامه‌های این کمیته به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: برنامه ده شب-ده محله در محلات مختلف و خصوصاً حاشیه شهرها با حضور مردم همان محل و مشارکت دستگاه‌های عضو این کمیته برگزار می‌شود.

الهی راد افزود: برگزاری محافل و کرسی‌های قرآنی، کاروان‌های هنری انقلاب و پویش ایران روشن ویژه دانش آموزان، پویش لب خوانی و همخوانی سرودهای انقلابی، اجرای گروه سرود ۳۱۳ نفری از دیگر برنامه‌های این کمیته است.

دبیر کمیته همیاری و خدمت رسانی سازمان‌های حمایتی دهه فجر برگزاری میز خدمت در مناطق محروم، بازدید از خانه‌های سالمندان و برگزاری نشست‌های مختلف با محوریت بیان دستاوردهای انقلاب در روستاهای استان را از دیگر برنامه‌های این کمیته برشمرد و گفت: برگزاری مراسمات دهه فجر با هدف مردمی سازی انجام می‌شود.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید