کد خبر: 399159
۰
۰
نسخه چاپی

کشف۲تن مواد لبنی غیر مجاز در درجزین مهدی‌شهر/ واحد متخلف پلمب شد

کامران قدس در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه طی گزارش‌های مردمی مبنی بر فعالیت یک کارگاه تولیدی مواد لبنی غیر مجاز موضوع درجزین مهدی‌شهر در دستور کار رسیدگی قرار گرفت، ابراز داشت: بلافاصله تیمی متشکل از کارشناسان بهداشت محیط و رئیس اداره اماکن عمومی انتظامی این شهرستان برای بازرسی بیشتر عازم محل مورد نظر شدند.

وی ضمن بیان اینکه طی این نظارت و بازرسی حدود دو تن مواد لبنی غیر بهداشتی کشف و ضبط شد، افزود: در نهایت این کارگاه پلمب و پرونده متخلف به مراجع غذایی ارجاع داده شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان ضمن بیان اینکه از ابتدایی سال جاری تاکنون، بیش از ۲۳ تن از انواع مواد غذایی غیربهداشتی توسط واحد فنی و مهندسی بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهدی‌شهر کشف شده است، ابراز داشت: در این راستا چهار کارگاه متخلف طبق قانون ۳۱ و ۳۲ تعزیرات حکومتی و بهداشتی پلمب شده است.

قدس ضمن بیان اینکه با بازدید سرزده و شبانه یکی از کارخانجات تولید کننده رب گوجه فرنگی واقع در شهرک صنعتی جنت آباد ایوانکی نیز حدود سه تن رب گوجه فرنگی غیرمجاز کشف شد، تصریح کرد: این واحد تولیدی که بدون مجوزهای بهداشتی و مخفیانه اقدام به تولید رب گوجه فرنگی غیر بهداشتی با استفاده از مواد نگهدارنده و رنگ مصنوعی در شرایط کاملاً غیر بهداشتی می‌کرد نیز پلمب شد.

وی اضافه کرد: با هوشیاری و اقدام به موقع بازرسان و همچنین هماهنگی‌های به عمل آمده با مراجع قضائی و در راستای اجرای ماده ۳۱ و ۳۲ قانون تعزیرات حکومتی امور بهداشتی و درمانی پرونده مؤسسه برای طی مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید