کد خبر: 399818
۰
۰
نسخه چاپی

موسسه آموزش عالی زند پیشتاز مسابقات ورزشی دانشجویان کشور

موسسه آموزش عالی زند شیراز پیشتاز مسابقات ورزشی دانشجویان کشور شد.

موسسه آموزش عالی زند پیشتاز مسابقات ورزشی دانشجویان کشور

به گزارش اقتصادآینده نیوز دکتر سید ابراهیم حسینی در گفت و گو با روابط عمومی زند بیان کرد:موسسه آموزش عالی زند شیراز با توجه به داشتن  پتانسیل های زیاد در بین دانشجویان مفتخربه دریافت مقام های متعدد ورزشی و کسب عناوین گوناگون در رشته های ورزشی نظیر فوتبال ،تکواندو ، والیبال ، تیرو کمان ، تنیس روی میز و ...گردیده است و این موهم تنها با تلاش و پشتکار دانشجویان و کادر فنی محقق گردیده است .

رئیس موسسه آموزش عالی زند شیرازاذعان داشت که:  زند شیراز، یکی از رقیبان سر سخت در مسابقات دانشجویان سراسر کشور میباشد. دانشگاه زند با داشتن دانشجویان مستعد و توانمند در رشته های مختلف ورزشی هرساله با شرکت در مسابقات دانشجویان موسسات آموزش عالی و دانشگاه های سراسر کشور در هر دو بخش دختران و پسران صاحب امتیاز های درخشانی بوده است.

حسینی خاطر نشان کرد یکی از اهداف بزرگ موسسه آموزش عالی زند شیراز تلاش در راستای شکوفایی استعداد های ورزشی دانشجویان مستعد می باشد.

وی افزود رسالت زند علاوه بر تاکید بر کیفیت و اهمیت آموزش، توانمند سازی در راستای کسب مهارت و ایجاد اشتغال و استعدادیابی در حوزه های مختلف نیز میباشد.

ریاست محترم موسسه آموزش عالی زند شیراز در ادامه به تعدادی از موفقیت های نائل آمده اخیر در مسابقات دانشجویان موسسات آموزش عالی و دانشگاه های سراسر کشور از جمله:

1-کسب قهرماني تيم فوتبال پسران زند

2-كسب دو مدال طلا انفرادی و مقام سوم تيمي  تيم ووشو پسران زند

3-کسب نائب قهرمانی تیم والیبال ساحلی دختران زند

4-کسب قهرمانی مسابقات چهارجانبه توسط تیم والیبال دختران زند

5- کسب مقام سوم تیمی توسط تیم های غریق نجات دختران و پسران زند

6-کسب دو مدال نقره و یک برنز و عنوان پنجم تیمی توسط تیم جودوکاران پسران زند 

7-دعوت از سرکار خانم ملیکا عامر طاس جهت شرکت در اردو انتخابی تیم ملی تنیس روی میز دانشجویان جهت اعزام به سی و یکمین یونیورد سیاد جهانی دانشجویان به میزبانی کشور چین

8-دعوت از سرکار خانم مریم فروزان به مسابقات انتخابی تیم ملی تیراندازی با کمان دانشجویان جهت اعزام به سی و یکمین یونیورد سیاد جهانی دانشجویان به میزبانی کشور چین

9-دعوت از سرکار خانم آیدا خورشیدی و بهاره فریدونی، بانوان تکواندوکار به مسابقات انتخابی تکواندو تیم ملی دانشجویان جهت اعزام به سی و یکمین یونیورد سیاد جهانی دانشجویان به میزبانی کشور چین

10-دعوت از آقای امیر رضا سربی جودوکار موسسه آموزش عالی زند شیراز به مسابقات انتخابی تیم ملی جودو دانشجویان جهت اعزام به سی و یکمین یونیورد سیاد جهانی دانشجویان به میزبانی کشور چین

11-عضویت رسمی آقای محمد آل خمیس  فوتبالیست زند در تیم ملی فوتبال دانشجویان کشور

همچنین شرکت تیم های هندبال دختران و پسران موسسه آموزش عالی زند شیراز در مسابقات هندبال قهرمانی دانشگاه ها و موسسات سراسر کشور.

اشاره داشت.

حسینی در پایان برای کلیه شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات بخصوص دانشجویان پرافتخار زند آرزوی بهروزی و سلامتی و رسیدن به اهداف عالیه نمود و این موفقیت بزرگ را به مخاطبین و خانواده بزرگ زند تبریک و تهنیت عرض کرد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید