کد خبر: 399883
۰
۰
نسخه چاپی

۱۰۰ هزار قلم انواع مواد محترقه در استان سمنان کشف و ضبط شد

سرهنگ سید علی میر احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه پلیس برای تأمین امنیت شهروندان همه تلاش خود را به کار می‌بندد، ابراز داشت: بر اساس تعریف همین مأموریت ذاتی پلیس با هر فرد یا افرادی که بخواهد امنیت را از روح و بطن جامعه سلب کند، قطعاً بدون اغماض برخوردهای لازم را خواهد کرد.

وی ضمن بیان اینکه از ابتدای اسفندماه سال جاری پلیس هر گونه خرید و فروش مواد محترقه خطرناک را زیر نظر خود قرار داده است، افزود: طی همین نظارت و بازرسی‌ها بالغ بر ۱۰۰ هزار قلم انواع مواد محترقه در استان سمنان کشف و ضبط شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه در رابطه با مواد محترقه هفت نفر در استان دستگیر شدند، ابراز داشت: این افراد تا ۱۵ فروردین مهمان پلیس خواهند بود و هیچ آزادی پیرامون آنها طی این بازه انجام نمی‌شود.

وی ضمن بیان اینکه خودروهای برهم زننده نظم عمومی نیز توقیف می‌شوند، در ادامه تصریح کرد: این خودروها نیز تا پانزدهم فروردین در پارکینگ خواهد بود و هیچ مماشاتی صورت نخواهد گرفت.

وی افزود: افراد یا خودروهای خطرآفرین بازداشت و توقیف می‌شود تا این مهم بتواند عامل بازدارنده برای برهم زنندگان امنیت و نظم جامعه باشد.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید