اخذ مجوز رسمی برگزاری همایش بین المللی سرمایه‌گذاری تبریز ۲۰۲۳

اخذ مجوز رسمی برگزاری همایش بین المللی سرمایه‌گذاری تبریز ۲۰۲۳

 

احمد مرادپور اقتصاد آینده آذربایجان شرقی ) : مدیرعامل سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تبریز گفت: همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری تبریز ۲۰۲۳ مجوز برپایی از وزارت کشور را گرفت.

 

 رضا خلیلی در گفتگو با خبرنگاران   با اعلام این خبر گفت: با پیگیری های مستمر و تشریح جزئیات برپایی همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری تبریز ۲۰۲۳ توسط سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تبریز مجوز برگزاری خود را از سازمان شهرداری های وزارت کشور دریافت کرد.

 

وی با اشاره به اینکه این رویداد منطقه ای و بین المللی به عنوان یکی از بزرگترین اتفاقات حوزه سرمایه گذاری شهری خواهد بود، افزود: توجه به امور سرمایه گذاری با تاکیدات شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز به عنوان یکی از محورهای توسعه پایدار شهری در سال آینده در راس برنامه شهرداری تبریز قرار خواهد گرفت و از این رو ما شاهد برپایی این همایش بین المللی بزرگ خواهیم بود.

 

خلیلی افزود: همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تبریز ۲۰۲۳ به همت شهرداری تبریز و با همکاری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، دانشگاه‌های استان و تبریز، اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی، اداره کل امور اقتصادی و دارایی و منطقه آزاد ارس در سال آینده برگزار می‌شود. 

 

رضا خلیلی با اشاره به برگزار همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در دو بخش ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری و ارائه مقالات علمی اعلام کرد: تدوین قوانین و مشوق‌های موجود در عرصه همسوسازی شرایط موجود داخلی با شرایط بین المللی، جلب مشارکت های سرمایه گذاران داخلی و خارجی، عرضه فرصت های سرمایه گذاری در قالب بسته‌های مختلف و ارائه مقالات علمی در موصوعات مختلف، اهداف برگزاری این همایش هستند. 

 

وی اقتصاد و درآمد شهری، حمل و نقل عمومی و ترافیک، خدمات شهری، محیط زیست و مدیریت پسماند، گردشگری و گذران اوقات فراغت، خدمات فرهنگی اجتماعی و ورزشی، شهرسازی، معماری و عمران و پروژه‌های زیرساختی و حمل و نقل، استارتاپ‌ها شهر دانش بنیان و هوشمند و بازرگانی صنعت و معدن و کشاورزی را حوزه های سرمایه‌گذاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری تبریز ۲۰۲۳ معرفی کرد. 

 

مدیرعامل سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تبریز با اشاره به بخش علمی و ارائه مقالات سرمایه‌گذاری در این همایش نیز گفت: پنل های علمی و تخصصی اقتصاد شهری، فرهنگ و گردشگری، عمران و حمل و نقل، شهرسازی و خدمات شهری، دانش بنیان و هوشمند، بازرگانی و صنعت و معدن پنل‌های علمی و تخصصی همایش بین المللی فرصت های سرمایه‌گذاری تبریز ۲۰۲۳ خواهد بود.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید