مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان خبر داد:

تعطیلی مترو در روزهای 12 و 13 فروردین 1402

مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان، نحوه فعالیت مترو در نوروز ۱۴۰۲ را تشریح کرد و گفت: قطار شهری در روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین فعال نخواهد بود.

 تعطیلی مترو در روزهای 12 و 13 فروردین 1402

به گزارش اقتصاد آینده به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، علیرضا خورزنی با اعلام این خبر گفت: قطار شهری از یکم تا 11 فروردین 1402 از ساعت ۹:۰۰ تا ۲۱:۰۰ در ۱۰ ایستگاه شامل قدس، شهید علیخانی، کاوه، شهید باهنر، تختی، امام حسین (ع)، انقلاب، سی‌وسه‌پل، آزادی و دفاع مقدس با سرفاصله زمانی ۲۰ دقیقه به شهروندان و مسافران خدمت رسانی می کند.
او افزود: قطار شهری اصفهان در روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین فعال نخواهد بود.

مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان با اعلام اینکه روزانه بین ۱۰۰ هزار تا ۱۲۰ هزار نفر از خط یک متروی اصفهان استفاده می‌کنند، تاکید کرد: در صورت شلوغی و ازدحام مسافر، به‌صورت ویژه قطار اضافه خواهد شد.
او ادامه داد: بهای بلیت مترو در شهر اصفهان در سال ۱۴۰۲ برای بسته‌های ۲۲ سفره به ازای هر سفر ۲۸۰۰ تومان، برای هر سفر با استفاده از اصفهان‌کارت ۳,۱۰۰ تومان و در صورت تهیه بلیت از دستگاه‌های موجود در ایستگاه‌ها، بهای بلیت تک‌سفره ۳,۹۰۰ تومان است.
خورزنی خاطرنشان کرد: نرخ واقعی سفر با مترو حدود ۱۵ هزار تومان به ازای هر سفر است که مدیریت شهری اصفهان با هدف خدمت‌رسانی شایسته و بهینه به شهروندان و ارائه حمل‌ونقل عمومی مدرن، منظم، سریع، اقتصادی و ارزان و دوستدار محیط زیست، حدود یک‌پنجم از این مبلغ را از شهروندان دریافت می‌کند.
 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید