۲۴۲ کلاس درس شاهین شهر پذیرای مسافران نوروزی است

سیدمحمدرضا کاظمی طبا در گفت و گو با خبرنگار خبرنگار ما با تبریک فرا رسیدن عید نوروز و حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ضمن خیر مقدم به مسافران نوروزی با توجه به تلاقی ایام نوروز با ماه مبارک رمضان انتظار داریم که حرمت و آداب ماه رمضان که ماه میهمانی و رحمت خداوند و همچنین بهار قرآن کریم هست را نگه دارند.

وی ادامه داد: تعداد ۲۸ مدرسه به استعداد ۲۴۲ کلاس درس تجهیز و آماده پذیرایی از مسافران نوروزی هستند، همچنین در این زمینه اماکن و تفرجگاه‌ها و استراحت گاه‌های بین راهی آماده پذیرایی از مسافران عزیز نوروزی هستند.

فرماندار شاهین شهر و میمه از طرح ویژه برای ایجاد امنیت بیشتر در سطح شهرستان و مبارزه با سرقت خبرداد و گفت: تمهیدات ویژه ای اندیشیده شده که پلیس با راه اندازی گشت‌های ویژه در طول شبانه روزی زمینه امنیت و آسایش همشهریان شاهین شهری را فراهم نمائید.

کاظمی طبا با بیان اینکه ۸ مکان گردشگری و تفریحی برای بازدید مسافران نوروزی آماده سازی شده است، بیان داشت: امسال پیش بینی می‌کنیم که شاهد رشد ۲۰ درصد مسافران نوروزی باشیم.

وی تصریح کرد: توزیع اقلام حمایتی مواد غذایی در ۹ مرکز مباشر در سطح شهرستان شاهین‌شهر و میمه از جمله توزیع ۴۰ تن میوه سهمیه تنظیم بازاری آغاز شده است.

وی همچنین از توزیع ۱۰۰ تن حواله شکر دولتی در طرحی به نام ضیافت بین قنادی‌ها جهت تنظیم نرخ زولبیا و بامیه ماه مبارک رمضان خبرداد و گفت: در کنار این اتفاق تلاش کرده ایم روغن و آرد با قیمت مناسب در اختیار قنادی‌ها قرار دهیم تا مردم به راحتی بتوانند خرید خود را برای افطار و سحر در ماه مبارک رمضان انجام دهند.

فرماندار شاهین شهر و میمه خاطر نشان ساخت: محرومان و مستضعفان نیز فراموش نشده اند و از طریق نهادهایی همچون کمیته امداد و سازمان بهزیستی تلاش کرده ایم که در شب عید و ایام ماه مبارک رمضان حمایت‌های خوبی از آنها صورت بپذیرد.

وی بهترین اتفاق سال ۱۴۰۱ را مدیریت اغتشاشات عنوان کرد و گفت: با مدیریت به موقع اغتشاشات اخیر و همراهی مردم همیشه در صحنه شاهین شهر توانستیم نقش‌های شوم و پلید دشمنانان را نقش بر آب کنیم.

کاظمی طبا به طرح نهضت ملی مسکن در شاهین شهر اشاره کرد و گفت: به صورت شبانه روزی در تلاش هستیم اراضی مورد نیاز برای این طرح بزرگ را آزاد سازی و هر زودتر کسانی که در انتظار خانه دار شدن هستند آن را در دولت سیزدهم خانه دار کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

روزنامه اقتصادآینده و پورتال خبری اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

 

 

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید