کد خبر: 400735
۰
۰
نسخه چاپی

اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه استان قم با حضور ۹۶ مبلغ

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین عباس اسکندری بعد از ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری طرح آرامش بهاری در ایام عید نوروز و با محوریت بقاع شاخص استان قم اظهار داشت: در روزهای ابتدایی فروردین ماه ۱۴۰۲ تعداد ۲۷ بقعه متبرکه استان قم با برپایی خیمه‌های معرفت آرامش بهاری میزبان مسافران نوروزی خواهند بود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم بیان داشت: خیمه‌های معرفت در اماکن و بقاع متبرکه استان قم در سه سطح کیفی و کمی فعالیت دارند که در سه مکان خیمه سطح یک، در ۲۴ مکان نیز خیمه‌های سطح دو سه برپا می‌شود.

حجت الاسلام اسکندری ابراز داشت: خیمه‌های معرفت بر اساس سطح کیفی آنان، دارای غرفه‌های مختلفی از جمله مشاوره و پاسخگویی به سوالات شرعی و خانوادگی و همچنین غرفه‌های مخصوص کودک و نوجوان، سخنرانی چند رسانه‌ای، غرفه‌هایی در حوزه حجاب و عفاف، نمایشگاه‌های ترویج وقت و همچنین غرفه‌های عرضه محصولات فرهنگی هستند.

وی عنوان داشت: مراسم تحویل سال جدید در ۱۱ بقعه متبرکه استان قم برگزار می‌شود و در روزهای ایام نوروز نیز در ۱۶ بقعه متبرکه استان قم سخنرانی مذهبی با حضور اساتید حوزوی برپا می‌شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه اقامه نماز جماعت در وعده‌های مختلف با محوریت بقاع شاخص استان قم از جمله برنامه‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه است افزود: ۹۶ طلبه و مبلغ تخصصی در طرح‌های آرامش بهاری استان قم حضور خواهند داشت که از این تعداد ۵۰ نفر از میان مبلغان اعزامی و ۴۶ نفر دیگر نیز از مبلغان بومی استان قم هستند

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید