کد خبر: 402175
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

دیدار نوروزی شهردار، معاونین و مدیران شهرداری با امام جمعه شهرستان قدس

به مناسبت فرارسیدن عید نوروز، مهندس شهلی شهردار قدس به همراه بابایی معاون توسعه مدیریت و منابع، صابوناتی معاون خدمات شهری و محمدخانی مدیر منطقه یک با حجت‌الاسلام والمسلمین جوکار امام جمعه شهرستان قدس دیدار کردند.

دیدار نوروزی شهردار، معاونین و مدیران شهرداری با امام جمعه شهرستان قدس

به گزارش اقتصاد آینده نیوز وبه نقل از  اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، در این دیدار حجت‌الاسلام جوکار با تبریک فرارسیدن سال نو و ماه مبارک رمضان، این تقارن را مطلعی مبارک و موجب خیر و برکت در سال جدید دانست و گفت: در سال جدید نیز مسئولان باید با مغتنم شمردن فرصت خدمت، تلاش خود را جهت ارائه خدمات مطلوب و کسب رضایت مردم مضاعف نمایند.

وی خاطرنشان کرد: برقراری نظم و هماهنگی و انجام دادن بموقع کارها نیز نکته حائز اهمیتی است که موجب حلاوت و شیرینی امر خدمت‌رسانی هم برای خدمتگزاران و هم برای خدمت‌گیرندگان یا مردم خواهد شد.

عمل به وعده‌ها و ایجاد شفافیت در عملکرد نکات دیگری بود که امام جمعه شهرستان قدس مورد تاکید قرار داد و با تقدیر از اقدامات مدیریت شهری قدس در سال گذشته، برای شورای اسلامی و شهرداری در امر خدمت به مردم آرزوی موفقیت نمود.

همچنین مهندس شهلی، شهردار قدس با ارائه گزارشی از عملکرد مدیریت شهری در سال گذشته، به تحقق بیش از رقم مصوب بودجه شهرداری اشاره کرد و گفت: به لطف خداوند و با توجه به تجربه یک سال گذشته، مدیریت شهری در سال جاری عملکرد بهتری خواهد داشت و شاهد اقدامات زیرساختی و عمرانی متعددی خواهیم بود.

وی با اشاره به تصویب بودجه ۱۸۰۰ میلیارد تومانی برای سال جاری، خاطرنشان کرد: تداوم طرح ساماندهی معابر و اجرای آسفالت از اقدامات مهمی است که امسال انجام خواهد شد و بدین منظور بودجه مناسبی پیش‌بینی شده است.