کد خبر: 402176
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قدس تشریح کرد؛ عملیات‌ها و تمهیدات سازمان آتش‌نشانی در هفته اول تعطیلات نوروزی

محسن همیانی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قدس گزارشی از حوادث رخ داده و عملیات‌های امداد و نجات این سازمان در هفته اول تعطیلات نوروزی ارائه کرد.

 

به گزارش اقتصادآینده نیوز وبه نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، همیانی با بیان اینکه تمامی ایستگاه‌ها و نیروهای عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در ایام تعطیلات نوروزی در آمادگی کامل جهت ارائه خدمات به شهروندان گرامی قرار دارند، گفت: از ابتدای تعطیلات تا امروز عملیات‌های امداد و نجات شامل ۳ مورد حادثه خودرو اعم از واژگونی و تصادف با ۴ نفر مصدوم و بدون فوتی، ۲ مورد حریق محدود منزل مسکونی بدون مصدوم و یک مورد قطع درخت انحراف پیدا کرده روی معبر و خودرو انجام شده است.

وی افزود: همچنین ارائه خدمات ایمنی به شهروندان از قبیل نجات فرد محبوس در آسانسور، رسیدگی به ترکیدگی لوله آب در منزل بدون حضور صاحب ملک (به دلیل مسافرت) و بریدن حلقه گیر کرده در انگشت و... نیز در این ایام انجام گردیده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قدس با اشاره به حضور مستمر اکیپ آتش‌نشانی در محل ایستگاه نوروزی شهرستان در مقابل دانشگاه، بیان کرد: پیش از آغاز سفرهای نوروزی و همچنین در ایام نوروز بروشور‌های راهنمای ایمنی در تعطیلات نوروز در میان مسافرین و ساکنین شهرستان توزیع شده است.

همیانی خاطرنشان کرد: همچنین علاوه بر فعالیت ایستگاه‌ها و انجام ماموریت های سازمانی مطابق شرح وظایف در حوزه اطفا و خدمات ایمنی، عوامل اداری سازمان آتش‌نشانی نیز مطابق لیست کشیک در محل خدمت حاضر و نسبت به رتق و فتق امور جاری مبادرت می‌نمایند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قدس با آرزوی سالی خوش و بدون حادثه، به شهروندان توصیه کرد با توجه و رعایت اصول ایمنی، از وقوع حوادث جبران‌ناپذیر پیشگیری نمایند.