کد خبر: 404997
۰
۰
نسخه چاپی

گسترش دامنه خدمات و فعالیت‌های ارزی بانک آینده کلید خورد

بانک آینده با رویکرد تکمیل چرخه خدمات‌رسانی و ارزش‌آفرینی هر چه بیش‌تر برای مشتریان، خدمت بانکی جدیدی را در قالب دریافت مجوز مرحله دوم و سوم عملیات ارزی به مجموع خدمات خود، افزود.
بانک مرکزی ج.ا.ایران با ارائه خدمات ارزی توسط بانک آینده در مرحله دوم و سوم موافقت کرد. بر اساس این مجوز که روز سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه امسال صادر شد، بانک آینده می‌تواند نسبت به ارائه تمامی خدمات ارزی و انجام عملیات بانکداری بین‌المللی در مرحله دوم و سوم اقدام کند.
این فرصت بی‌بدیل ضمن تکمیل سبد خدمات و محصولات بانک آینده در مجموعه عملیات بانکی ریالی و ارزی، انتظارات مشتریان این بانک را نیز نسبت به دریافت خدمات کیفی و بهینه، برآورده خواهد ساخت که نتیجه آن، رضایت‌مندی بیش‌تر مشتریان و متعاقباً بهره‌گیری از این ظرفیت در راستای توسعه بازار، افزایش مشتریان و گسترش فعالیت و شبکه خدمت‌رسانی بانک آینده، خواهد بود.
با صدور مجوز مرحله دوم و سوم فعالیت ارزی، امکان افتتاح انواع حساب‌های قرض‌الحسنه جاری و پس‌انداز، سرمایه‌گذاری مدت‌دار ارزی برای مشتریان بانک آینده فراهم بوده و این بانک می‌‌تواند با ارائه خدمات بانکی در قالب افتتاح انواع حساب ارزی با دو کارکرد حفظ ارزش و نگه‌داری منابع مشتریان از یک سو و تجمیع منابع ارزی، علاوه بر افزایش حجم منابع با کیفیت و پایدار و امکان به‌کارگیری آن در اقتصاد مولد و واقعی، به کاهش قیمت تمام‌شده پول و درآمد مشاع و غیرمشاع برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های بانک و در نگاهی کلان؛ به تقویت پروژه‌های عظیم تولیدی، عمرانی و اقتصادی کشور در سطح ملی و بین‌المللی، کمک شایانی نماید.
به‌یقین این دستآورد ارزشمند، مهر تأییدی از سوی سیاست‌گذاران و راهبران نظام بانکی در بانک مرکزی ج.ا.ایران نسبت به بانک آینده و توجه ویژه برای امکان فعالیت اثربخش این بانک در عرصه عملیات ارزی است.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید