کد خبر: 410124
۰
۰
نسخه چاپی

۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای پیست موتورسواری گرمسار اختصاص یافت

اردشیر مطهری در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه در سفر سال قبل وزیر ورزش و جوانان به گرمسار اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار از محل ردیف مناطق نفت خیز برای احداث پیست موتورسواری گرمسار مصوب شد، تاکید کرد: این پیست در فرودگاه لجران، قرار دارد.

وی با بیان اینکه برنامه ما انتقال مالکیت این فرودگاه به ورزش و جوانان برای بهره برداری به عنوان پیست است، افزود: تفاهم نامه انتقال فرودگاه از سازمان جهاد کشاورزی به اداره کل ورزش و جوانان به امضا دو طرف رسیده است.

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس با بیان اینکه مراتب انتقال و صدور سند به سرعت پیگیری و اقدام شود، گفت: مراحل تحویل ظرف هفته آینده صورت پذیرد تا بتوانیم از این ظرفیت برای نشاط اجتماعی و ورزش جوانان گرمساری بهره برداری کنیم.

مطهری با بیان اینکه بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال دیگر در سال جاری به این پروژه اختصاص پیدا کرده است، بیان داشت :۳۰ میلیارد ریال دیگر نیز از محل بودجه نمایندگی نیز به این طرح اختصاص یافت تا مجموعاً ۱۰۰ میلیارد ریال برای طرح پیست موتور سواری گرمسار در نظر گرفته شود.

وی همچنین با بیان اینکه در کنار پیست موتور سواری خریداری چمن مصنوعی زمین فوتبال روستای داور آباد نیز در دست پیگیری است، ابراز داشت: تحویل فاز یک چمن مصنوعی استادیوم پنج هزار نفری گرمسار، تأمین روشنایی زمین شهید اشتری ایوانکی و روشنایی زمین چمن روستای غیاث آباد از دیگر طرح‌های در دست پیگیری است.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید