کد خبر: 410259
۰
۰
نسخه چاپی

آزمون جذب نیروی انسانی شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس برگزار شد

به گزارش اقتصادآینده نیوز به نقل از شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس، علیرضا جعفرپور در این باره گفت: این شرکت به‌منظور اشتغال‌زایی و تکمیل نیروهای موردنیاز خود در واحدهای ستادی و عملیاتی نسبت به جذب نیروی انسانی در قالب آزمون استخدامی اقدام کرد.

وی ادامه داد: این آزمون با حضور داوطلبانی که در مقاطع دیپلم و کارشناسی اقدام به نام‌نویسی کرده بودند با همکاری سازمان سنجش آموزش کشور طی دو روز پنجشنبه و جمعه (۲۸ و ۲۹ اردیبهشت‌ماه) در ۲۹ حوزه‌ امتحانی در بندرعباس برگزار شد.

مدیرعامل شرکت نفت خلیج‌فارس با بیان اینکه نتایج این آزمون نیمه دوم تیرماه از طریق سایت سازمان آموزش کشور اعلام خواهد شد، افزود: برگزیدگان در نیمه نخست مردادماه ۱۴۰۲ سه برابر ظرفیت پذیرش هر شغل به مصاحبه حضوری دعوت خواهند شد و سرانجام ۵۰۶ نفر از داوطلبان پس از آموزش با قرارداد مستقیم در شرکت نفت ستاره خلیج فارس مشغول کار خواهند شد.

جعفرپور گفت: هدف از برگزاری این آزمون جذب حداکثری نیروی ماندگار در استان هرمزگان و شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس برای تولید پایدار سبد سوخت کشور است.

گفتنی است طی روزهای برگزاری این آزمون، علاوه بر نمایندگان سازمان سنجش آموزش کشور، نمایندگان اداره‌های بازرسی کل کشور و تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس بر روند اجرای آن نظارت داشتند.

منبع:شانا

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید