کد خبر: 410354
۰
۰
نسخه چاپی

فروش تابلوهای نقاشی قیر و نفت برای حمایت از انجمن اتیسم در نمایشگاه نفت تهران

به گزارش اقتصادآینده نیوز به نقل از گروه گسترش انرژی پاسارگاد، استقبال گسترده از فروش تابلوی نقاشی قیر و نفت به نفع انجمن اتیسم ایران در غرفه شرکت گسترش انرژی پاسارگاد در نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران سبب شد در روز پایانی نمایشگاه، به جای یک تابلو نقاشی، دو تابلو به فروش گذاشته شود.

در روز پایانی، دو تابلوی نقاشی که با نفت میدان سپهر و جفیر و قیر پالایشگاه پاسارگاد قشم، دو پروژه گروه گسترش انرژی پاسارگاد ترسیم شده بود، به قیمت ۵ میلیارد تومان توسط شرکت «هوایار» و به قیمت ۸ میلیارد تومان ازسوی شرکت «شهر کاتالیست رز اروند» خریداری شد.

در روزهای نخست تا سوم نمایشگاه هم سه تابلو نقاشی به ترتیب به مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان ازسوی شرکت «دانا انرژی»، یک میلیارد تومان از سوی شرکت «فاتح صنعت» و ۳۰۰ میلیون تومان توسط شرکت «ول سرویسز ایران» خریداری شد تا عواید آن در اختیار انجمن اتیسم ایران قرار گیرد.

به این ترتیب در طول چهار روز برگزاری نمایشگاه نفت تهران، با فروش تابلوهای نقاشی نفت و قیر که همسو با مسئولیت‌ اجتماعی گروه گسترش انرژی پاسارگاد به‌عنوان حامی انجمن اتیسم ایران انجام شد ۱۴ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان برای کمک به انجمن اتیسم ایران جمع‌آوری شد، همچنین شرکت «پیشروگروپ» اعلام کرد ساخت و تجهیز یک مدرسه هوشمند اختصاصی برای کودکان اتیسم را به‌عهده خواهد گرفت.

پس از فروش تابلوهای نقاشی روز پایانی نمایشگاه، سعیده صالح غفاری، مدیر انجمن اتیسم ایران با اهدای تابلوهای نقاشی مادران اتیسم و لوح سپاس به خریداران تابلوهای نقاشی قیر و نفت و به گروه گسترش انرژی پاسارگاد به‌عنوان متولی این برنامه، از آنها تشکر کرد و آنها را به‌عنوان سفیران افتخاری اتیسم معرفی کرد.

منبع:شانا

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید