کد خبر: 410456
۰
۰
نسخه چاپی

اعزام ۶ هزار نفری کرمانشاهیان به مرقد امام(ره) در ۱۴ و ۱۵ خرداد

به گزارش اقتصادآینده نیوز محمدرضا آمویی شامگاه دوشنبه در نشست هماهنگی ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) اظهار کرد: ایجاد فضای گفتمانی درباره اهداف حضرت امام خمینی (ره) در پیدایش انقلاب اسلامی و شکل گیری آن نباید تنها مختص به روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد باشد.

وی افزود: نیمی از اعزام زائران به مرقد امام راحل (ره) از استان کرمانشاه مربوط به شهرستان کرمانشاه است و امسال فرصت حضور عموم مردم در مراسم ارتحال ملکوتی امام راحل (ره) و یوم الله ۱۵ خرداد فراهم شده است.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با اشاره به برگزاری مباحث گفتمانی برای زائران حرم امام راحل (ره)، گفت: باید با زائران به گونه‌ای بحث و گفتمان شود که بعد از برگشت سفیران ما در محلات باشند و اعزام زائران به صورت یکجا و از کرمانشاه انجام می‌شود.

آمویی خاطرنشان کرد: از استان کرمانشاه ۶ هزار نفر در ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد به مرقد حضرت امام (ره) اعزام می‌شوند که ۳ هزار و ۲۰۰ نفر از شهرستان کرمانشاه است.

وی گفت: فضای شهر کرمانشاه متناسب با روزهای نیمه خرداد ماه خواهد بود و مراسم ویژه‌ای نیز در مسجد جامع کرمانشاه برگزار خواهد شد که پس از انجام هماهنگی‌ها جزئیات مراسم اطلاع‌رسانی می‌شود.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید