کد خبر: 410466
۰
۰
نسخه چاپی

برگزاری پویش مهرواره همدلی در رودسر

حجت الاسلام حسین عزیزی در گفتگو با خبرنگار مهر با تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت اظهار کرد: دهه کرامت فرصتی برای معرفت افزایی است.

وی با اشاره به طرح مهرواره همدلی افزود: پویش مهرواره همدلی از کارهای مهم و اثربخشی است که به مناسبت دهه کرامت در شهرستان رودسر برگزار می‌شود.

عزیزی با بیان اینکه مساجد می‌توانند به عنوان پایگاه توحید محور حرکت‌های بزرگ مردم باشند، بیان کرد: دشمنان اسلام تلاش می‌کنند با صرف پول فراوان و بکارگیری رسانه‌ها میان مردم دلسردی و نا امیدی ایجاد کنند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن در تلاش است تا جوانان و نوجوانان را از مسیر اصلی الهی و دینی خارج کند، گفت: تبلیغات سو دشمن سبب شده تا برخی از مساجد در سطح روستاها خالی از نمازگزار باشد که برای جذب جوانان به مساجد باید برنامه ریزی صورت دهیم.

حجت الاسلام عزیزی با تاکید بر رونق بخشی مساجد و اماکن مذهبی افزود: با اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در صدد جهت دهی جوانان و نوجوانان به مساجد هستیم.

رئیس تبلیغات اسلامی رودسر با بیان اینکه راه حل مقابله با طرح دشمن ایجاد همدلی، تقویت امید و زمینه سازی برای پای کار آمدن همدلانه همه آحاد مردم است، با اجرای این طرح افراد و گروه‌های مختلف مردمی تلاش می‌کنند که مسائل و مشکلات یکدیگر اعم از کوچک تا بزرگ را برطرف کنند.

وی با اشاره به اهم اهداف برگزاری مهرواره همدلی اضافه کرد: ایجاد و تقویت شبکه کنشگران در میان مجموعه‌های مؤمن، ایجاد تقویت رویکرد جهاد تبیین و تبیین عملی، ترسیم مسیر پیشرفت جامعه با استفاده از ظرفیت‌های دینی، تقویت امید در مردم از طریق حل مسائلشان و تقویت نگاه محله محور بخشی از اهداف برگزاری مهرواره همدلی است.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید