کد خبر: 410540
۰
۰
نسخه چاپی

وضعیت جاده‌های بام و صفی آباد نامطلوب است

جت‌الاسلام مصیب علیزاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شهرستان بام و صفی آباد با سایر شهرستان‌های همجوار فاصله زیادی دارد و بیشتر جاده‌های این شهرستان باریک و حادثه‌خیز هستند و همیشه میزبان تصادفات جرحی و فوتی می‌باشند.

امام جمعه بام و صفی آباد ادامه داد: همین امر باعث شده تا مردم و مسئولان میل و رغبتی به تردد در جاده‌های این شهرستان را نداشته باشند.

وی افزود: بر حسب وظیفه مشکلات جاده‌ای این منطقه به عنوان یک مطالبه و خواست مردمی را در خطبه‌های نماز جمعه مطرح کردم.

علیزاده تصریح کرد: مردم چشم انتظار هستند تا تعریض جاده‌ها و آسفالت راه‌های روستایی را شاهد باشند تا شاید با توسعه راه‌ها، رونق و پیشرفت نیز به این شهرستان راه پیدا کند.

وی بیان داشت: علی رغم پیگیری‌های مکرری که در طی چند سال اخیر صورت گرفته، مطالبه مردم در پیچ و خم وعده و وعیدها مانده است.

علیزاده گفت: وضعیت بد و نامطلوب جاده‌ها و راه‌ها در این شهرستان مشکلات زیادی را برای مردم منطقه و حتی افرادی که به این منطقه وارد می‌شوند ایجاد کرده است.

امام جمعه شهرستان بام و صفی خراسان شمالی گفت: وجود جاده باریک و کم عرض، نداشتن ایمنی لازم، عدم اصلاح شانه خاکی و… زیبنده مردم این منطقه نیست.

وی در پایان تاکید کرد: می‌طلبد تا مسئولان در جهت اصلاح جاده مرکزی این شهرستان به مرکز استان تدابیر ویژه‌ای بیندیشند و آن را از این وضعیت نامناسب خارج کنند.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید