کد خبر: 410541
۰
۰
نسخه چاپی

۳ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در لرستان منهدم شد

به گزارش اقتصادآینده نیوز سردار یحیی الهی امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در راستای تدابیر ابلاغی فرمانده کل انتظامی کشور و سلسله اقدامات صورت گرفته در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و انتظامی استان با اشراف اطلاعاتی و اقدامات انتظامی در اردیبهشت ماه سال جاری اقدامات قابل توجهی صورت دادند.

وی افزود: در این راستا در مجموع سه باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان شناسایی و طی عملیات‌هایی جداگانه متلاشی و کلیه اعضای آنها دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه تعداد ۲۱ قاچاقچی و ۲۴۳ خرده فروش در سطح استان شناسایی و دستگیر شده‌اند، افزود: مقدار ۸۳۸ کیلو و ۸۰۰ گرم انواع مواد مخدر از این افراد کشف و ۱۶ دستگاه خودرو نیز توقیف شده است.

سردار الهی با اشاره به افزایش ۴۰ درصدی دستگیری قاچاقچیان و ۱۰ درصدی خرده فروشان مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته گفت: با همکاری و تعامل خوب مردم با مجموعه انتظامی و همکاری و حمایت‌های خوب دستگاه قضائی از پلیس توانسته‌ایم اقدامات خوبی در این حوزه داشته باشیم.

وی ضمن هشدار به سوداگران مرگ خاطرنشان کرد: پلیس با اشراف اطلاعاتی و با قاطعیت با سوداگران مرگ مبارزه و در این راه از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهد کرد.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید