کد خبر: 410550
۰
۰
نسخه چاپی

زندگی و سرگذشت شهدای جهاد کشاورزی اردبیل مستندسازی شود

به گزارش اقتصادآینده نیوز نادر تقی‌زاده ظهر سه‌شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری پیش اجلاسیه کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل در قالب ششمین یادواره شهدای سنگرسازان بی‌سنگر ویژه رزمندگان و شهیدان جهاد کشاورزی اظهار کرد: این یادواره به زودی در استان اردبیل برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و رشادت‌هایی که در هشت سال دفاع مقدس این شهدا از خود نشان دادند باید به گونه‌ای باشد که بتواند عزت، شرافت، وجدان، از خودگذشتگی و عشق به میهن را به تصویر بکشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: هشت سال دفاع مقدس در سه پایه و ستون اصلی استوار بود که ارتش و سپاه پاسداران ۲ ستون قدرتمند ایران در دفاع مقدس محسوب می‌شدند.

تقی‌زاده افزود: ستون سوم را سنگرسازان بی‌سنگر جهاد کشاورزی تشکیل می‌دادند که با از خودگذشتگی برای دیگر رزمندگان اسلام سنگر ساختند ولی خود سنگری در مقابل گلوله‌های دشمنان و دژخیمان نداشتند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: باید زندگی تک تک رزمندگان اسلام به ویژه سنگرسازان بی‌سنگر مستندسازی شده و زندگی و بیوگرافی آنها از تولد تا شهادت به صورت فیلم مستند به آحاد مردم شناسانده شود.

تقی‌زاده اضافه کرد: ضروری است تا از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های نویسندگان، شعرا و اهل قلم نیز در این زمینه نهایت استفاده را کرده و کتاب پرمحتوایی از زندگی شهدای جهاد کشاورزی تهیه و به نسل آینده به یادگار بگذاریم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل بیان کرد: به زودی پیش اجلاسیه کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل در سازمان جهاد کشاورزی و در قالب ششمین یادواره شهدای سنگرسازان بی‌سنگر در استان اردبیل برگزار خواهد شد.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید