کد خبر: 410600
۰
۰
نسخه چاپی

لزوم وحدت نیروهای جریان انقلاب/ تعامل معاون سیاسی ستودنی است

حجت الاسلام نصیرالدین یعقوبی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به رسالت خطیر جریان انقلاب در پیگیری اهداف محوری نظام اسلامی گفت: حفظ اتحاد و انسجام نیروهای اثرگذار جریان انقلاب در مقطع کنونی ضرورت اساسی دارد.

وی با تاکید بر تعامل همه جانبه نیروهای جریان انقلاب در راستای منویات مقام معظم رهبری اظهار کرد: جلوگیری از انشقاق و اختلافات فرصت سوز در جامعه در رأس مأموریت‌های جریان انقلاب قرار دارد.

یعقوبی با اشاره به وحدت حداکثری نیروهای جریان انقلاب مازندران حول منافع ملی و مصالح کلی استان افزود: هم افزایی نیروهای جریان انقلاب موجب تحقق آرمان‌های بی بدیل نظام اسلامی در گستره محلی و ملی خواهد شد.

این مسئول با اشاره به نقش مؤثر ارکان توسعه سیاسی استان در پیگیری مشی انقلابی از تعامل هوشمندانه معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران با جریان‌های انقلابی تجلیل کرد وافزود: تلاش‌های اثرگذار معاون سیاسی استاندار مازندران در تعامل با جریان‌ها و تشکل‌های سیاسی و نیز پرچمداری جریان انقلاب در اجرای مأموریت‌های دولت سیزدهم ستودنی است.

یعقوبی گفت: حوزه معاونت سیاسی و امنیتی استانداری مازندران در دولت سیزدهم پیشتاز فعالیت‌های توسعه در استان است.

وی با حمایت از سیاست‌های پایدار دولت سیزدهم در شکوفایی استعدادهای شگرف مازندران افزود: استمرار موفقیت‌های دولت سیزدهم در گرو همگرایی آحاد مردم مؤمن و انقلابی و روحیه جهادی مسئولان است.

یعقوبی تصریح کرد: جریان انقلاب رسالتی جز تحقق اهداف و شعارهای محوری انقلاب اسلامی ندارد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب مازندران خاطر نشان کرد: در برهه حساس کنونی تقویت امید و انسجام ملی مقوم امنیت و متضمن منافع کشور است.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید