کد خبر: 410614
۰
۰
نسخه چاپی

موفقیت های دولت سیزدهم در حوزه روابط بین الملل تبیین شود

به گزارش اقتصادآینده نیوز آیت الله سید علیرضا عبادی صبح سه شنبه در دیدار با دست‌اندرکاران حج اظهار کرد، بسیاری از مشکلات جامعه امروزی به واسطه فاصله گرفتن از زندگی توحیدی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه حج یک زیر ساخت برای تمدن نبوی است، بیان کرد: متأسفانه از این زیر ساخت به درستی استفاده نکرده‌ایم.

عبادی با بیان اینکه دشمنان ما در عناد و دشمنی خود به صورت تخصصی برنامه‌ریزی می‌کند، ادامه داد: دشمنان اسلام با برنامه‌ریزی دقیق توانستند فلسطین و بسیاری از کشورهای اسلامی را با واسطه و یا بی واسطه تصرف کنند.

وی افزود: یکی از اهداف دشمن از بین بردن آثار اسلامی است که این آثار علاوه بر جنبه‌های معنوی از حیث اقتصادی، گردشگری و میراث فرهنگی اهمیت دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه هدف از انقلاب بازگشت به اسلام حقیقی با همه زوایای آن است، گفت: هر زائر حج تمتع یک سفیر برای انقلاب اسلامی است و از این جهت ملاقات او با مردم جهان و گفت و گوی با آنان از اهمیت فوق‌العاده ای دارد.

عبادی با تأکید بر اهمیت خدمت رسانی به زائران بیت الله الحرام اظهار کرد: عوامل حج با کاستن از دغدغه‌های زائران این عزیزان را در رسیدن به اهداف خود یاری می‌کنند.

وی در زمینه موفقیت‌های دولت سیزدهم یادآور شد: برقراری ارتباط با کشورهای اسلامی و همسایه از جمله کشور عربستان از جمله سیاست‌های خوب دولت است که این موفقیت‌های دولت سیزدهم را باید برای مردم بازگو کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: پیوند با کشورهای دوست و همسایه دشمن را عصبانی کرده است چرا که از اهمیت این ارتباطات آگاهی دارد.

عبادی با بیان اینکه اتفاقاتی چون بازگشت سوریه به اتحادیه عرب و سفر رئیس جمهور به بزرگترین کشور مسلمان یعنی اندونزی نشانه اتفاقات و امیدهای بزرگ است، یادآور شد: این مسائل را برای عموم مردم باید بیان کنیم.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید