کد خبر: 410682
۰
۰
نسخه چاپی

نشست فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی مصرف بهینه سوخت برگزار شد

به گزارش اقتصادآینده نیوز نشست فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی مصرف بهینه سوخت با هدف اشاره به نقش روابط عمومی در حوزه فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی مصرف بهینه سوخت  امروز (شنبه، ۳۰ اردیبهشت‌ماه) در آخرین روز برگزاری بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش با حضور جلیل سالاری، معاون وزیر نفت و عظیم شیراوند، رئیس حراست وزارت نفت برگزار شد. همچنین کیک تقارن روز روابط عمومی و روز بهینه‌سازی مصرف نیز در این نشست برش خورد.

سیدشهاب سیدمحسنی و سعید معادی دو عضو هیئت مدیره شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در این نشست حضور داشتند.

محسن مومنی، رئیس روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در این نشست بر ضرورت اجرای طرح جامع فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف سوخت تأکید کرد و گفت: بر اساس تمهیدهیا پیش‌بینی شده این طرح بزرگ فرهنگی را در سراسر ایران اجرایی می‌کنیم.

وی از استقبال بی‌نظیر مسئولان و به‌ویژه بازدیدکنندگان از اتوبوس حامیان و همیاران مدیریت مصرف سوخت خبر داد و عنوان کرد: مجموعه روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایران با یک رویداد فرهنگی جذاب و دیدنی با نام بهین‌سوخت در نمایشگاه امسال صنعت نفت حاضر شد تا از این رهگذر بتواند گام‌های اثربخشی را در زمینه مدیریت مصرف سوخت بردارد.

رئیس روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی افزود: با وجود همه مشکلاتی که در شکل‌گیری  این طرح فرهنگی وجود داشت درصدد هستیم تا در آینده‌ای نزدیک کار بزرگی را در این زمینه به سرانجام برسانیم و از همینجا این نوید را خواهیم داد که با حمایت و هدایت‌های خوبی که در طول چهار روز نمایشگاه انجام شد، نواقص آن برطرف شود و در آینده بتوانیم این طرح فرهنگی را در سراسر ایران به اجرا بگذاریم.

مؤمنی ادامه داد: امروز روز پایانی نمایشگاه است و جا دارد خداقوتی بگوییم به همه همکاران در مجموعه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی که در یک فضای صمیمی و دوستانه و با وجود سختی‌های زیاد ما را همراهی کردند.

مؤمنی تصریح کرد: تقارن روز روابط عمومی با روز بهینه‌سازی مصرف سوخت را هم به فال نیک می‌گیریم که منشا خیر و برکات زیادی شده است و امیدواریم پرچم مسئولیت اجتماعی شرکت در زمینه مصرف بهینه سوخت و کارهای فرهنگی نو و خلاقانه همیشه برافراشته باشد.

بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ۲۷ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

منبع:شانا

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید