کد خبر: 410702
۱
۰
نسخه چاپی

پایان‌ تلخ امیرآبادی فراهانی

پایان‌ تلخ امیرآبادی فراهانی


شهر مقدس قم که میزبان دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت از سراسر دنیا می‌باشد خادمان زیادی را در این سال‌ها به خود دیده است که آثار و عملکرد متفاوتی به یادگار گذاشته‌اند.
مدیران و نمایندگانی که با هر دیدگاه سیاسی، بخشی از آوار بی‌مهری سالیان متمادی را برداشته یا انباشتند.
اگر فرمایش رهبری عزیز را به دقت پذیرش و بررسی کنیم درمی یابیم که چه افرادی ردای لیاقت و نوکری این بهشت ِ بی‌نظیر را از تن درآوردند و با هوای پست و مسئولیت بالاتر به مردم این شهر جفا کردند که در نهایت نامی نه چندان نیک و تلخ را در خاطر رنجیده‌ی این مردم به جای گذاشتند.
مقام معظم رهبری در آبان ماه ۱۳۸۹ در دیدار مسئولان اجرایی قم می‌فرمایند:
«خدمت به قم فقط خدمت به یک شهر نیست؛ خدمت به کشور و آبروی کشور است؛ چون اینجا پایگاه انقلاب است، پایگاه روحانیت است، بزرگترین حوزه‌ی علمیه در اینجا مستقر است، شخصیت‌های برجسته‌ی علمی و دینی در این شهر مستقرند، مورد توجه انظار عمومی عالم است.. بنابراین خدمت به این شهر، خدمت به آبروی جمهوری اسلامی است».
شهر قم با داشتن حق سه نماینده در مجلس شورای اسلامی با استعفای علیرضا زاکانی از یک کرسی نمایندگی خود محروم شد و مسببان این باقیات صالحات که وی را ساکن قم معرفی کردند و از تشکیلات اصولگرایی اجماع را برای او فراهم ساختند همگی آن‌ها را می‌شناسیم که مجالی برای طرح دوباره نیست.
در این میان هر چند‌امیرآبادی فراهانی عواید مالی ایجاد دفتر و پرسنل علیرضا زاکانی را دریافت کرد تا به نام خودش در مناطق دیگر شهر تابلو دفترش را نصب کند باز هم نتوانست باری از مشکلات مردم بکاهد؛ مخصوصاً اشتیاق کم نظیر‌امیرابادی فراهانی برای حضور در دولت و شایعات کودکانه هر از گاهی برای حضور وی در دولت یا وزارت باز هم توفیقی ایجاد نکرد.
امیرآبادی فراهانی که در دوره‌های قبلی در قم سکونت و در تمام برنامه‌های شهر حضوری پررنگ و در تعامل مستقیم با مردم بود در این دوره از نمایندگی در کانون انتقاد‌های مردمی قرار گرفت.
او به قدری پرتلاش بود که تنها زمان استراحت ش مسافت قم تا تهران و بلعکس بود که صندلی عقب خودرو استراحت می‌کرد که در این دوره از نمایندگی شایعات فراوانی برای سکونت اصلی وی درتهران افکار عمومی را دلگیر کرد.
امیرآبادی فراهانی که دفتر اصلی و قبلی ش در دسترس مردم بود با شیک تر شدن ساختمان و تغییر آدرس دفتر و عنوان به « آقای دکتر » رفته رفته از همان دیدار‌های چهره به چهره با مردم محروم شد و الزاما با وقت قبلی امکان ملاقات مردمی ممکن بود.
در این میان ؛ شایعه‌سازی از حضور پررنگ‌امیرابادی فراهانی در تصمیم‌ها و انتصاب‌های دولت آقای رئیسی و حتی گرفتن رزومه از بسیاری از شایستگان و بایستگان و..... به آن دامن میزد.
پیام دلنشین آخرین انتخابات شورای اسلامی شهر برای‌امیرآبادی فراهانی و برخی کاسبان انتخابات که امور پیمانکاری تبلیغات و.... عهده دار می‌شوند بسیار واضح بود که شرط پیروزی انتخاب‌ها در قـــم از شانس قومیتی به لیستی و فهرست‌های معتبر جریان‌های پاک سیاسی تغییر کرده است.
در موردی عجیب که باید ذکر شود ؛ ‌امیرآبادی فراهانی رئیس گروه دوستی ایران و چین می‌باشد که در آینده‌ی نزدیک بیشتر درباره‌ی آن خواهیم نوشت.
در نهایت‌امیرآبادی فراهانی که از شانس حضور درفهرست نهایی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس بازمانده بود در دوم خردادماه با شکستی تلخ از صحن علنی مجلس از حضور در هیأت رئیسه خداحافظی کرد.
مجتبی ذوالنوری نماینده‌ی صادق، پاکدست، مردمی، ولایتمدار، مؤمن، شایسته سالار، انقلابی و یکرنگ با مردم قم که خود را نماینده‌ی ملت می‌داند همواره در دسترس مردم شریف استان بوده است.
آقا مجتبی آن مرد یکرنگ که اهل وعده وعید نیست با صداقت و پاکدستی خودش؛ مردم انقلابی را مجذوب خود کرده است.
حجت الاسلام و المسلمین ذوالنوری با اخلاص در عمل و التزام عملی به اصل تفکیک قوا و تقوای سیاسی و شرعی یک نماینده‌ی شایسته‌ای است که مددالهی همواره با او یار بوده است.
دوم خردادماه که‌ایشان از جانب فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی برای نایب رئیسی مجلس نامزد شده بود با همه‌ی حساسیت‌های نفسگیر رای‌گیری توانست نایب رئیس مجلس شورای اسلامی شود و پرچم مردم قم را بالا نگه دارد.
مدیرمسئول قم پرس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید