کد خبر: 410713
۰
۰
نسخه چاپی

دستگاه‌های اجرایی برای حفظ پایداری شبکه برق همکاری کنند

به گزارش اقتصادآینده نیوز، احسان کامرانی در نشست شورای پدافند غیرعامل استان با اشاره به اهمیت اتخاذ تدابیر پدافندی در حوزه برق افزود: با توجه به فرا رسیدن فصل گرما و افزایش مصرف انرژی در بخش‌های مختلف صنعتی، تجاری و خانگی اتخاذ تدابیر پدافندی در حوزه برق به منظور جلوگیری از هرگونه قطعی احتمالی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی بیان کرد: با توجه به اهمیت رفاه حال مردم، تاب آوری و حفظ چرخه تولید شبکه برق در فصل تابستان نیازمند توجه ویژه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: فرهنگ سازی در زمینه مصرف برق و ارائه مشوق‌های لازم به افرادی که طبق الگوهای مصرف اقدام به مصرف انرژی می‌کنند، از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی افزود: طرح ملی وزارت نیرو برای ارائه مشوق‌های مالی به مصرف کنندگان الگوهای مصوب اقدام مناسبی است که در مدیریت انرژی در بخش خانگی اثرگذار خواهد بود.

کامرانی خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی و آگاهی بخشی توسط رسانه‌های جمعی به ویژه صدا و سیما برای صرفه جویی در مصرف آب و برق نیازمند اهتمام ویژه است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان با اشاره به اهمیت آمادگی کامل در برابر حملات سایبری، تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی های پی در پی دشمنان جهت آسیب زدن به زیرساخت‌های حیاتی به ویژه حوزه انرژی، تمامی دستگاه‌های اجرایی باید با اتخاذ تدابیر پیشگیرانه پدافندی آمادگی مقابله با هرگونه حملات سایبر احتمالی به منظور دفع حملات و جلوگیری از تحمیل خسارت‌های احتمالی را اتخاذ کنند.

وی با اشاره به اهمیت سرعت بخشی در تصویب طرح‌های تفصیلی، پدافندی و جامع شهرهای استان، افزود: با توجه به روند رو به رشد و توسعه شهرهای استان، بازنگری در طرح‌های تفصیلی شهرها و همچنین تصویب آن‌ها جهت کاهش مشکلات مردم ساکن در این مناطق از اهمیت بسزایی برخوردار است که ضروری است توسط اداره کل راه و شهرسازی با جدیت دنبال شود.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید