کد خبر: 410723
۰
۰
نسخه چاپی

ملت ایران در کنار مرزهای مصنوعی دشمن قدرت حقیقی ساخته اند

سردار رستمعلی رفیعی آتانی با بیان اینکه عملیات بیت المقدس دو دستاورد ظاهری و راهبردی داشت اظهار کرد: دستاورد ظاهری عملیات غرور آفرین بیت‌المقدس آزادسازی بیش از ۵۴۰۰ کیلومتر مربع از خاک پر افتخار ایران اسلامی است.

وی افزود: با پیروزی در این عملیات دشمن را بی هدف کردیم و این دستاورد راهبردی، کار بزرگ ملت ایران در این ۴۴ سال است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: هدف اصلی صدام از حمله به ایران الحاق خوزستان به خاک خود بود اما این عملیات و فتح خرمشهر این هدف را از او گرفت و صدام در سال ۶۱ در جنگ بی هدف شد و سرگردان جنگید.

وی با بیان اینکه این مقطع نورانی دفاع مقدس مقدمه‌ای به نام عملیات فتح‌المبین و طریق‌القدس داشت، تصریح کرد: مقدمه این پیروزی عملیات‌هایی بود که بخشی از خاک کشور را نجات داده و محاصره آبادان را شکستیم.

رفیعی با بیان اینکه این پیروزی‌ها نشان از قدرت فرماندهی بود و با ذهن طراح فرماندهان قوی و با تجربه شکل گرفت بیان کرد: آن چیزی که برای طراحان ما و حتی دشمن قابل درک بود این بود که ما به دنیا نشان دادیم می‌توانیم با وحدت حتی در نیروهای مسلح همه موانع را از پیش رو برداریم.

وی تاکید کرد: ما می‌توانیم با وحدت و باور به آن خرمشهرهای پیش رو را یکی پس از دیگری با افتخار در قله افتخاراتمان قرار دهیم.

وی ادامه داد: با تغییر موازنه طراحی بیت‌المقدس وجود ایمان، اراده مردم در هدایت حکیمانه امام (ره) بر باور به وعده‌های الهی نشان داده شد.

رفیعی با تاکید بر اینکه خدای آزادی خرمشهر خدای آبروی ملت ایران است، اظهار کرد: شکستن صف‌های طولانی دشمنان شما و مخالفان شما به سمت اسرائیل همان وعده الهی است و آنهایی که به صف بودند تا با اسرائیل دست دوستی ببندند بر عکس شده و امروز به سمت ملت ایران می‌آیند.

وی با بیان اینکه این تغییر و چرخش سیاست بین‌المللی را از بیت‌المقدس و خدای بیت‌المقدس داریم، عنوان کرد: وعده بیت‌المقدس این بود که نه تنها نمی‌ترسیم بلکه حرکت می‌کنیم و با ایمان دشمن را شکست می‌دهیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین با بیان اینکه وسعت منطقه عملیات بیت‌المقدس به اندازه منطقه اشغال شده امروز است، ادامه داد: دشمنان این ملت که نه عرض و نه عمق و نه عقبه‌ای دارند اگر خطایی بکنند یک عملیات بیت‌المقدس برای شکست و پایان کار آنها کافی است.

وی خاطرنشان کرد: این راه رفته پرافتخار و فاتحان بیت‌المقدس همچنان وجود دارد و ملت ایران قدرت جدیدی خلق کرده‌اند و در کنار مرزهای مصنوعی دشمنان خود، قدرت حقیقی ساخته‌اند و اگر خطایی بکنند پشیمانشان خواهیم کرد. و اگر خطایی بکنند پشیمانشان خواهیم کرد.

رفیعی در پایان یادآور شد: دشمن به این نتیجه رسیده که شکست در ملت بزرگ ایران جایی ندارد و با همان راه و امام ایستاده و باورها راه پیش روی خود را با قدرت طی می‌کنیم.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید