کد خبر: 410755
۰
۰
نسخه چاپی

بهسازی و نوسازی پالایشگاه‌های پارس جنوبی در دستور کار ویژه

به گزارش اقتصادآینده نیوز به نقل از شرکت ملی گاز ایران، احمد باهوش اظهار کرد: اکنون بخش بسیار عظیمی از انرژی کشور به همت و تلاش متخصصان و کارکنان مجتمع عظیم گاز پارس جنوبی تأمین می‌شود و این مهم افتخاری بسیار بزرگ است.

وی افزود: تولید و فرآورش حداکثری گاز و محصولات جانبی در پالایشگاه‌های مجتمع همواره باید حفظ شود و همسو با این اصل مهم، نوسازی تأسیسات، تجهیزات و قطعات کلیدی پالایشگاه‌های مجتمع در دستور کار ویژه قرار گرفته است.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به اولویت‌های نخست این مجموعه برای نوسازی و بازسازی تصریح کرد: در زمینه‌ برق، مکانیک و ابزار دقیق واحد عملیات و فرآیند مهندسی به‌صورت بسیار جدی و دقیق ورود و در همه واحدها تجدیدنظر کرده که این حرکت به‌صورت بسیار دقیق و برنامه‌ریزی‌شده در حال اجراست.

باهوش گفت: تاکنون با اقدام‌های نوآورانه و کارآمد متخصصان و کارکنان پرتلاش مجتمع گاز پارس جنوبی امور را مدیریت کردیم و نگذاشته‌ایم هیچ خللی در روند تولید حداکثری و پایدار گاز وارد شود و سعی کردیم سیستم را آنلاین و روزآمد و مطابق تجهیزاتی که وجود دارد، به‌روز کنیم و همسو با همین اصل، برنامه‌های بسیار شاخص و مهمی برای ارتقای پالایشگاه‌های این مجموعه در دستور کار داریم.  

وی یادآور شد: تجهیز همه پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی به فناوری روزآمد در سطح بالای کلاس جهانی ضروری است و خوشبختانه در این باره، کارهای خوبی در این مجموعه بزرگ گازی کشور و خاورمیانه در حال اجراست.

منبع:شانا

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید