کد خبر: 410775
۰
۰
نسخه چاپی

۹ گوشی ارزان قیمت با دوربین عالی برای عکاسی لذت‌بخش

اولویت بسیاری از افراد در انتخاب گوشی هوشمند، ثبت عکس باکیفیت است و به همین دلیل به دنبال مدل‌هایی هستند که در عین ارزان بودن، دوربین عالی داشته باشند.

با پیشرفت گوشی‌ها، این روزها کمتر کسی موبایل را «فقط» برای تماس و پیامک استفاده می‌کند بلکه انواع کارهای دیگر هم با آن انجام می‌شود. بسیاری برای مرور وب از آن استفاده می‌کنند، برخی یادداشت‌های خود را در آن می‌نویسند و قرارهای ملاقات را تنظیم می‌کنند و البته بسیاری هم از آن برای تهیه‌ی عکس و فیلم و ثبت خاطراتشان استفاده می‌کنند.

اگر شما هم جزو این دسته‌ی آخر هستید شاید در نگاه اول فکر کنید که نباید انتظار زیادی از یک گوشی ارزان قیمت داشت اما در حقیقت این روزها گوشی‌های اقتصادی زیادی هستند که امکان ثبت عکس‌ها و فیلم‌های باکیفیت خوب را فراهم می‌کنند و باید گفت رقابت در این زمینه شدید است!

البته هنگام خرید یک گوشی اقتصادی با دوربین عالی، باید کمی از برخی امکانات چشم‌پوشی کرد. برای مثال در این بازه به ندرت گوشی‌هایی با لنزهای تله فوتو یا زوم اپتیکال می‌بینیم. اما اگر فقط ثبت تصاویر باکیفیت برای شما اهمیت دارد، این مشکل بزرگی نیست. در این مطلب نگاهی به برخی از ارزان‌ترین مدل‌ها می‌اندازیم که می‌توانند هدف شما را تأمین کنند.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 CH دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت - نات اکتیو

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 CH دو سیم‌ کارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت - نات اکتیو

۴۲,۳۸۹,۰۰۰

تومان

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A14 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A14 دو سیم کارت ظرفیت ۶۴ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت

۶,۱۴۵,۰۰۰

تومان

خرید گوشی ارزان مناسب عکاسی از دیجی‌کالا

مشاهده همه

گوشی موبایل آنر مدل X6 دو سیم کارت ظرفیت ۶۴ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت

گوشی موبایل آنر مدل X6 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

X6 جزو گوشی‌های اقتصادی «آنر» (Honor) جای می‌گیرد که از نظر فنی جوابگوی کارهای روزانه است و دوربین قابل قبولی هم در این بازه‌ی قیمتی دارد. این گوشی از نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع TFT با رزولوشن ۷۲۰×۱۶۰۰ پیکسل استفاده می‌کند.

گوشی آنر X6 سه دوربین دارد که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین سنجش عمق ۲ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی می‌شوند و در کنار فلاش، یک ماژول چهارگانه را تشکیل می‌دهند. عملکرد عالی دوربین در نور روز و کارایی مطلوب در نور شب، آن را به یک گوشی ارزان برای عکاسی تبدیل کرده است. علاوه بر این دوربین سلفی هم با رزولوشن ۵ مگاپیکسل کیفیت خوبی ارائه می‌دهد و برای سلفی و تماس ویدیویی کاربردی است.

در این رده‌ی قیمتی نباید از پردازنده انتظار زیادی داشته باشید. این گوشی با پردازنده‌ی هلیو G25 برای کارهای روزمره مناسب است اما برای اجرای بازی‌هایی با جلوه‌های گرافیکی زیاد، نمی‌توانید به آن تکیه کنید. شارژ گوشی اما به خوبی حتی با استفاده‌ی زیاد، از صبح تا شب دوام می‌آورد که این را مدیون ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی باتری است. حتی اگر خیلی از گوشی استفاده نکنید، می‌تواند تا دو روز هم جوابگو باشد. این گوشی در سه رنگ مختلف مشکی، آبی و نقره‌ای و همچنین با ظرفیت‌های مختلف ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه شده است.

گوشی موبایل آنر مدل X6 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

گوشی موبایل آنر مدل X6 دو سیم کارت ظرفیت ۶۴ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت

۳ %

۵,۴۴۹,۰۰۰

۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان

مشاهده و خرید

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A04s دو سیم کارت ظرفیت ۶۴ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A04s دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

اگر به دنبال محصولی ارزان اما با دوربین مناسب از برند سامسونگ هستید، گلکسی A04s انتخاب خوبی برای شماست. این گوشی مجهز به سه دوربین در پشت و یک دوربین در جلو است: دوربین واید ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی در پشت و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی در جلو که به‌صورت قطره‌ای تعبیه شده است. درست مشابه مشخصات دوربین آنر X6 که در بالا اشاره شد.

دوربین این گوشی عملکرد مطلوبی در روز و نور کافی دارد و جزئیات کافی، رنگ‌های واقعی و عمق مناسبی ارائه می‌دهد. هرچند شارپنس و بازه‌ی دینامیکی می‌توانست بهتر باشد اما در مجموع برای عکاسی روز کاملا مناسب است. برای عکاسی شب اما خیلی نمی‌توان روی آن حساب باز کرد. هرچند رنگ‌بندی و شارپنس خوبی دارد اما در ثبت جزئیات اطراف منابع نوری، عملکردی قابل قبولی ارائه نمی‌دهد و تصاویر شب نویز زیادی دارند. دوربین سلفی هم به همین ترتیب بیشتر برای شرایط نور روز عملکرد مطلوبی ارائه می‌دهد و البته به خوبی از عهده‌ی تماس تصویری برمی‌آید. طراحی گوشی بسیار کاربرپسند و مشابه برخی مدل‌های پیشین سامسونگ از جمله A32 و S22 است. نمایشگر A04s دارای ابعاد ۶.۵ اینچ و رزولوشن رزولوشن ۷۲۰×۱۶۰۰ پیکسل است و از پنل PLS با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز و روشنایی ۴۰۰ نیت بهره می‌برد.

این گوشی از پردازنده‌ی اگزینوس ۸۵۰ سامسونگ استفاده می‌کند که برای اپلیکیشن‌ها و برخی از بازی‌ها عملکرد قابل قبولی دارد. باتری گوشی هم ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که برای کاربری عمومی تا یک روز و در صورت استفاده‌ی کم تا دو روز جوابگو است.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A04s دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A04s دو سیم کارت ظرفیت ۶۴ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت

۵,۶۷۹,۰۰۰ تومان

مشاهده و خرید

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 10C دو سیم‌ کارت ظرفیت ۶۴ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 10C دو سیم‌ کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

نمی‌توان از گوشی های اقتصادی صحبت کرد و به مدلی از برند شیائومی اشاره نکرد؛ ردمی ۱۰C دقیقا محصولی است که قیمت ارزان و دوربین با عملکرد عالی را در کنار عملکرد پردازشی مطلوب ارائه می‌دهد. در نگاه نخست طراحی جذاب گوشی جلب توجه می‌کند. با وجود بدنه‌ی پلاستیکی، حس یک محصول پریمیوم را دارد و در بخش پشتی ساختار هماهنگ حسگر اثر انگشت با ماژول دوربین جذابیت آن را بیشتر هم کرده است.

ماژول دوربین این گوشی ارزان شیائومی دو لنز دارد که شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق می‌شود. این دوربین به گفته‌ی کاربران کیفیت عالی را برای عکاسی در نور روز ارائه می‌دهد و در شب هم عملکرد قابل قبولی دارد. عکس‌های ثبت شده توسط این دوربین جزئیات کافی دارند و این مورد حتی در محیط‌هایی با نور کم هم صادق است. فیلمبرداری با گوشی هم تا کیفیت ۱۰۸۰p و با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه ارائه می‌شود اما از لرزشگیر در این دوربین خبر نیست. دوربین سلفی گوشی هم برای استفاده هنگام تماس تصویری و ثبت سلفی در نور روز مناسب است اما نمی‌توان عملکرد خیره‌کننده‌ای را از آن انتظار داشت.

  • بررسی گوشی شیائومی ردمی ۱۰C؛ قیمت پایین با دوربین و باتری عالی

نمایشگر بزرگ ۶.۷۱ اینچی این گوشی در کنار پردازنده‌ی کوالکام گزینه‌ای اقتصادی برای اجرای بازی‌هاست. رزولوشن نمایشگر ۷۲۰×۱۶۵۰ پیکسل و دارای پنل IPS است. این گوشی از پردازنده‌ی میان‌رده‌ی اسنپدراگون ۶۸۰ ۴G استفاده می‌کند که در اجرای نرم‌افزارهای گرافیکی و حتی بازی‌های سنگین، عملکرد قابل قبولی از خود نشان می‌دهد. ظرفیت باتری هم ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که برای یک روز استفاده کاملا جوابگو است و حتی در صورت استفاده‌ی کم می‌تواند تا ۲ روز هم شارژ داشته باشد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 10C دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت-گلوبال

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 10C دو سیم‌ کارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت-گلوبال

۶,۴۰۰,۰۰۰ تومان

مشاهده و خرید

گوشی موبایل موتورولا مدل Moto G22 دو سیم کارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت

گوشی موبایل موتورولا مدل Moto G22 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

تنها با کمی هزینه‌ی بالاتر می‌توانید این گوشی از برند کهنه‌کار موتورولا را خریداری کنید. این گوشی هم با وجود بدنه‌ی پلاستیکی طراحی چشم‌نوازی دارد و قطعا در نگاه اول شما را جذب می‌کند. دوربین موتو G22 قطعا حرف زیادی در این بازه‌ی قیمتی دارد.

ماژول اصلی دوربین از یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی است که جزئیات تصویر را به خوبی ثبت می‌کند و از کنتراست و محدوده‌ی دینامیکی مطلوبی هم برخوردار است. بهره‌گیری از گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 هم باعث شده تا توانایی جذب نور بالا داشته باشید و خروجی تصاویر حتی در نور شب و روشنایی کم قابل قبول باشد. عکاسی در حالت شب اختصاصی هم به حذف نویز کمک می‌کند تا تصویر نهایی باکیفیت و دارای جزئیات کافی باشد. فیلمبرداری این دوربین هم با کیفیت ۱۰۸۰p و سرعت ۳۰ فریم در ثانیه انجام می‌شود.

حسگر اولترا واید هم ۸ مگاپیکسل است که با زاویه دید ۱۱۸ درجه‌ای عملکرد خوبی دارد. علاوه بر این از دو حسگر نوری ماکرو و سنجش عمق ۲ مگاپیکسلی هم بهره می‌برد. دوربین جلو هم که به‌صورت حفره طراحی شده، با حسگر ۱۶ مگاپیکسلی هم برای ثبت سلفی و هم تماس ویدیویی ابزاری عالی است. نمایشگر گوشی موتو جی ۲۲ از پنل IPS استفاده می‌کند و دارای رزولوشن ۷۲۰×۱۶۰۰ پیکسل با ابعاد ۶.۵ اینچ و نرخ تازه‌سازی آن ۹۰ هرتز است. با روشنایی ۵۰۰ نیت، زیر نور خورشید هم عملکرد نسبتا مطلوبی دارد.

پردازنده‌ی این گوشی هلیو G37 از مدیاتک است که جزو پردازنده‌های میان‌رده محسوب می‌شود. بدین ترتیب Moto G22 عملکرد بسیار قابل قبولی در اجرای بازی‌های حتی سنگین، مثل کال‌آف‌دیوتی موبایل و آسفالت ۹ دارد. ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی باتری هم باعث شده تا این گوشی توانایی شارژدهی کامل تا یک روز و حتی در صورتی که فقط از آن برای کارهای روزانه و عکاسی استفاده کنید، تا دو روز را داشته باشد.

گوشی موبایل موتورولا مدل Moto G22 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

گوشی موبایل موتورولا مدل Moto G22 دو سیم کارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت

۴ %

۶,۱۰۰,۰۰۰

۵,۸۴۹,۹۰۰ تومان

مشاهده و خرید

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A14 دو سیم کارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A14 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

این گوشی را با توجه به قیمت پایین، رنگ‌بندی متنوع و تنوع در حافظه و رم، شاید بتوان یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های جدید با کیفیت دوربین مطلوب دانست. چیدمان کاربرپسند دوربین‌ها آن را مشابه مدل‌های پرچم‌دار S23 می‌کند اما بافت بدنه‌ی پلاستیکی آن کاملا معرف همین مدل است. دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی گوشی عملکرد خوبی در نور روز دارد. در نور شب هم با توجه به گشودگی دیافراگم f/1.8 خروجی مناسبی ارائه می‌دهد.

در کنار دوربین اصلی دوربین فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی هم قرار گرفته‌اند که می‌توانند برای ثبت تصاویر در شرایط مختلف کاربردی باشند؛ در عین حال که نیازی به پرداخت هزینه‌ی زیادی هم نخواهید داشت. دوربین سلفی عالی را شاید بتوان نقطه قوت این گوشی ارزان دانست که با ۱۳ مگاپیکسل از هم‌رده‌های خود یک سر و گردن بالاتر است و بنابراین براث ثبت سلفی کاملا می‌توان به آن تکیه کرد.

این گوشی از پردازنده‌ی هلیو G80 استفاده می‌کند و برای بسیاری از فعالیت‌ها حتی اجرای بازی‌های سنگین در حالت Low کاربردی است. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی گوشی هم به خوبی از پس یک روز کامل و حتی در صورت استفاده‌ی معمولی، بیش از آن برمی‌آید.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A14 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A14 دو سیم کارت ظرفیت ۶۴ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت

۶,۳۸۰,۰۰۰ تومان

مشاهده و خرید

گوشی موبایل آنر مدل X7a دو سیم کارت ظرفیت ۱۲۸گیگابایت و رم ۴ گیگابایت

گوشی موبایل آنر مدل X7a دو سیم کارت ظرفیت 128گیگابایت و رم 4 گیگابایت

این مدل آنر، یک گام از مدل X6 جلوتر است و با وجود قیمت مقرون به صرفه، مشخصات فنی مناسبی دارد. نمایشگر این گوشی با ابعاد ۶.۷۵ اینچ از رزولوشن ۷۲۰×۱۶۰۰ پیکسل و پنل TFT بهره می‌برد و کیفیت مطلوبی دارد.

ماژول دوربین چهارگانه است. یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور عریض که هم در نور روز و هم در شب عملکرد مطلوبی دارد. دوربین فوق عریض ۵ مگاپیکسلی هم امکان ثبت تصاویر با زاویه دید گسترده را فراهم می‌کند. علاوه بر این دو حسگر تشخیص عمق و ماکرو ۲ مگاپیکسلی هم در این ماژول دوربین وجود دارد که هرچند نمی‌توان انتظار زیادی از آن‌ها داشت اما کاربردی هستند.

دوربین سلفی گوشی هم ۸ مگاپیکسل است و به‌صورت قطره‌ای در نمایشگر جلو تعبیه شده است که کیفیت مناسبی در نور روز دارد. این گوشی از پردازنده‌ی Helio G37 مدیاتک استفاده می‌کند و بدین ترتیب در اجرای اپ‌ها و بازی‌ها کارایی خوبی از خود نشان می‌دهد. اما شاید علاوه بر دوربین نقطه قوت دیگر آنر X7a را بتوان باتری آن دانست که با ظرفیت زیاد ۶۰۰۰ میلی‌آمپر توانایی شارژدهی تا ۲ روز را هم دارد.

گوشی موبایل آنر مدل  X7a دو سیم کارت ظرفیت 128گیگابایت و رم 4 گیگابایت

گوشی موبایل آنر مدل X7a دو سیم کارت ظرفیت ۱۲۸گیگابایت و رم ۴ گیگابایت

۷,۱۳۰,۰۰۰ تومان

مشاهده و خرید

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M32 دو سیم‌ کارت ظرفیت ۶۴ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M32 دو سیم‌ کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

طراحی متفاوت این گوشی چیزی است که از همان ابتدا جلب توجه می‌کند. بدنه‌ی آن پلاستیکی است اما از خطوط منحصربه‌فردی بهره می‌برد تا نسبت به دیگر مدل‌های مشابه سامسونگ متمایز شود. نمایشگر ۶.۴ اینچی گوشی Super AMOLED است که کیفیت کاملا عالی را برای نمایش عکس و فیلم فراهم می‌کند.

ماژول دوربین در نگاه اول طراحی ساده‌ای دارد که حتی آن را مشابه مدل میان‌رده‌ی قدیمی‌تر یعنی A12 می‌کند. یک قاب مربعی که چهار سنسور دوربین را در خود جای داده است اما همین ماژول با توجه به استفاده از دوربین ۶۴ مگاپیکسلی کمک می‌کند تا در روز عکس‌هایی شفاف و دارای جزئیات ثبت شود. لرزشگر اپتیکال هم به کیفیت بهتر ثبت عکس و فیلم کمک می‌کند. البته در شب هم عملکرد خوبی ارائه می‌دهد و به‌ویژه با حالت شب گوشی، می‌توان نویز را تا حد ممکن کاهش داد.

ضبط ویدیو توسط این گوشی هم با حداکثر کیفیت ۱۰۸۰p و سرعت ۳۰ فریم در ثانیه انجام می‌شود. در کنار دوربین اصلی یک دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی، یک دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی هم قرار گرفته‌اند که به‌ترتیب برای ثبت تصاویر گسترده، پرتره و نمای نزدیک می‌توانند کاربردی باشند. پردازنده‌ی گوشی سامسونگ گلکسی M32 مدل G80 از هلیوتک است که نمی‌توان عملکرد ایدئالی از آن انتظار داشت اما در اجرای برنامه‌های روزانه و بازی‌ها در حالت گرافیک پایین، عملکرد روانی ارائه می‌دهد. باتری این مدل هم ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است که برای استفاده تا ۱ روز و حتی بیش از آن، بسته به نوع و میزان استفاده، جوابگو است.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M32 SM-M325F/DS دو سیم‌ کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M32 SM-M325F/DS دو سیم‌ کارت ظرفیت ۶۴ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت

۷,۴۵۵,۰۰۰ تومان

مشاهده و خرید

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco M5s دو سیم کارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۶ گیگابایت

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco M5s دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

زیربرند پوکو از شیائومی را باید جزو نام‌هایی دانست که کیفیت را با قیمتی بسیار مناسب و ارزان ارائه می‌دهد. مدل Poco M5s هم از این قاعده مستثنی نیست. نمایشگر گوشی ۶.۴۳ اینچ با رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل با پنل IPS است. این گوشی از دوربین عالی ۶۴ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که در نور روز، در جایگاه یک گوشی هوشمند ارزان قیمت هم‌پای میان‌رده‌های برتر می‌آید و کاملا توقع شما را بر‌آورده می‌کند. در عکس‌های ثبت شده جزئیات به خوبی مشخص است و از کنتراست و داینامیک رنج خوبی هم بهره می‌برند.

در نور شب هم هرچند بهترین عملکرد را ندارد اما کاملا می‌توان روی آن حساب باز کرد. گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 جذب نور بالایی را به ارمغان می‌آورد و در کنار قابلیت عکاسی شب، نویزهای تصویر به کمترین میزان در این رده می‌رسد و عکس‌ها روشنایی و کنتراست خوبی دارند. پوکو M5s توانایی ضبط ویدیو با کیفیت ۴K و سرعت ۳۰ فریم در ثانیه را دارد که در این بازه‌ی قیمتی بسیار مطلوب است.

دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی در کنار حسگر تشخیص عمق و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی هم مکمل ماژول دوربین هستند. برای سلفی هم این گوشی از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. با پردازنده‌ی هلیو G95 حتی امکان اجرای بازی‌های سنگین در حالت گرافیکی پایین وجود دارد. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی گوشی هم آن را برای استفاده‌ی بیرونی تا ۱ روز و در صورت استفاده‌ی معمولی تا بیش از آن، کاربردی می‌کند.

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco M5s دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت - گلوبال

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco M5s دو سیم کارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۶ گیگابایت - گلوبال

۷,۷۵۹,۰۰۰ تومان

مشاهده و خرید

گوشی موبایل وان پلاس مدل NORD N10 5G دو سیم‌کارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۶ گیگابایت

گوشی موبایل وان پلاس مدل NORD N10 5G دو سیم‌کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

با هزینه‌ی کمی بالاتر می‌توانید مدل‌هایی با امکانات بیشتر که دوربین عالی دارند هم تهیه کنید و برای نمونه مدل Nord N10 5G از وان پلاس گزینه‌ی خوبی در میان گوشی های ارزان قیمت است. این گوشی دارای نمایشگر ۶.۴۹ اینچ با رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل است که از پنل IPS و رفرش ریت ۹۰ هرتز بهره می‌برد. دوربین اصلی گوشی ۶۴ مگاپیکسل با گشودگی دیافراگم f/1.8 از نوع عریض است که در کنار یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و حسگرهای ۲ مگاپیکسلی سنجش عمق و ماکرو قرار گرفته است.

  • بررسی گوشی وان‌پلاس Nord N10 5G؛ میان‌رده‌ی‌ قوی و خوش‌قیمت

کنتراست عالی و داینامیک رنج طبیعی در ثبت عکس‌ها توسط وان پلای نورد N10 5G کاملا مشخص است و می‌توان گفت در این رده عملکرد خوبی ارائه می‌دهد و عکس‌هایی پرجزئیات در نور روز ثبت می‌کند. البته عملکرد آن با کمک حالت شب هم قابل قبول است و به‌خوبی نویزها را حذف می‌کند. Nord N10 5G توانایی ضبط ویدیو با حداکثر کیفیت ۴K‌ و سرعت ۳۰ فریم در ثانیه را دارد که در این رده‌ی قیمتی عملکرد مناسبی است.

این گوشی از پردازنده‌ی کوالکام اسنپدراگون ۶۹۰ بهره می‌برد که با معماری ۸ نانومتری عملکرد قابل قبولی ارائه می‌دهد که به خوبی برای برنامه‌های عمومی جوابگو است و حتی امکان استفاده از آن در بازی‌های سنگین هم در حالت گرافیک پایین وجود دارد. با توجه به استفاده از پردازنده‌ی مدرن‌تر و در نتیجه مصرف انرژی کمتر، باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی گوشی بین ۱.۵ تا ۲ روز شارژدهی دارد.

گوشی موبایل وان پلاس مدل NORD N10 5G BE2029 دو سیم‌کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

گوشی موبایل وان پلاس مدل NORD N10 5G BE2029 دو سیم‌کارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۶ گیگابایت

۸,۲۹۹,۹۰۰ تومان

مشاهده و خرید

جمع‌بندی

در این نوشتار به بررسی گوشی‌هایی پرداختیم که با وجود قیمت کم، کیفیت خوب و حتی عالی را در زمینه‌ی دوربین ارائه می‌دهند و می‌توانید روی آن‌ها برای ثبت لحظه‌ها و خاطرات گوناگون حساب باز کنید.

این گوشی‌ها حتی می‌توانند شروع خوبی برای علاقه‌مندان به عکاسی باشند تا توانایی خود را با آن‌ها محک بزنند و سپس به سراغ دوربین‌های حرفه‌ای یا گوشی‌های پرچم‌دار با بهترین دوربین‌ها بروند.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 CH دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت - نات اکتیو

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 CH دو سیم‌ کارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت - نات اکتیو

۴۲,۳۸۹,۰۰۰

تومان

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A14 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A14 دو سیم کارت ظرفیت ۶۴ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت

۶,۱۴۵,۰۰۰

تومان

خرید گوشی اقتصادی با دوربین خوب از دیجی‌کالا

مشاهده همه

پرسش‌های متداول درباره‌ی گوشی ارزان با دوربین عالی

آیا امکان خرید گوشی با دوربین عالی اما قیمت پایین وجود دارد؟

در گوشی‌های اقتصادی و میان‌رده باید از برخی امکانات چشم‌پوشی کرد تا به امکانات دیگر دست یافت. بنابراین اگر اولویت شما فقط دوربین با کیفیت و ثبت عکس‌های مناسب است، گزینه‌های ارزان قیمت زیادی از برندهای مختلف مانند سامسونگ، شیائومی، هوآوی، نوکیا و ... در بازار وجود دارد.

آیا گوشی‌های اقتصادی با دوربین عالی فقط برای عکاسی مناسبند؟

خیر، این نوع گوشی‌های ارزان قیمت هرچند تمرکز زیادی بر دوربین و ثبت عکس دارند اما بسیاری از آن‌ها از پردازنده‌های میان‌رده استفاده می‌کنند که باعث می‌شود برای انواع عملکرد روزانه پاسخگو باشند.

آیا گوشی‌های ارزان قیمت حافظه‌ی کافی دارند؟

معمولا گوشی‌هایی که هم ارزان باشند و هم دوربین خوبی داشته باشند، حافظه‌ی متوسطی دارند. بنابراین اگر نیاز به ثبت عکس و ویدیو به تعداد بالا دارید، یا باید حافظه‌ی جانبی همراه داشته باشید و یا با کمی هزینه‌ی بیشتر به سراغ مدل‌های بالاتر بروید.

باتری گوشی‌های اقتصادی با کیفیت دوربین عالی چگونه است؟

اغلب این نوع گوشی‌ها از باتری مناسبی در حدود ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برند که برای یک روز کامل و حتی بیشتر از آن کاربردی است.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید