کد خبر: 410815
۰
۰
نسخه چاپی

۱۴۰۰ میلیارد تومان به اعتبارات سفر رئیس جمهور به ایلام افزوده شد

به گزارش اقتصادآینده نیوز حسن بهرام‌نیا عصر روز چهارشنبه در نشست با جمعی از فعالان سیاسی و فرهنگی استان، گفت: عملیات غرور آفرین آزادسازی خرمشهر در طول تاریخ بی‌نظیر بود، سربازان وطن و رزمندگان این کشور بدون هیچ پشتوانه‌ای با دست خالی و با توکل به خدا در جنگ حق علیه باطل پیروز شدند و خرمشهر قهرمان پس از ۲۶ ماه فتح شد.

وی با بیان اینکه شاه‌کلید موفقیت در آزادسازی خرمشهر توکل، تقوا، برادری و همدلی بود، افزود: پس از ۲۶ ماه و در چهار مرحله عملیات و با تقدیم ۳ هزار شهید و ۱۲ هزار مجروح، خرمشهر قهرمان آزاد شد.

استاندار ایلام بیان داشت: امروزه هدفگذاری اصلی دشمن تسخیر ذهن جوانان است که در این راستا با پمپاژ یاس و ناامیدی برای مقابله نظام همه توان خود را بکار گرفته است که در این راستا ضرورت جهاد تبیین روز به روز آشکار می‌شود چراکه در همه حوزه‌ها و بخش‌های کشور روز به روز در حال پیشرفت و توسعه هستیم.

بهرام‌نیا افزود: بر اساس گزارش خزانه‌داری کل کشور از ابتدای سال جاری تا کنون مبلغ ۱۴۴ هزار و ۵۷۳ میلیارد تومان برای تسویه اصل و سود اوراق منتشر شده در سال‌های گذشته پرداخت شد و پس از فعالیت دولت سیزدهم تلاش‌ها در همه حوزه‌ها و بخش‌ها ادامه یافت و هیچ پروژه‌ای متوقف نشده است‌.

وی به اقدامات دولت سیزدهم برای مقابله با کرونا نیز اشاره و یادآورشد: در ابتدای فعالیت دولت سیزدهم روزانه ۷۰۰ نفر بر اثر کرونا جان خود را از دست می‌دادند اما با واردات واکسن کرونا، شتاب در تولید واکسن داخلی و تزریق فراگیر، کرونا در کشور فروکش کرد.

استاندار ایلام با اشاره کل اعتبارات مصوب برای استان، گفت: کل اعتبارات مصوب استان در سال ۱۴۰۱ حدود ۲ هزار میلیارد تومان بود که با پیگیری‌های بعمل آمده و رایزنی‌های انجام شده با رئیس جمهور ۸۰۰ میلیارد تومان و در سفر معاون اجرایی رئیس جمهور به استان یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان دیگر به متمم سفر رئیس جمهور اضافه و در مجموع بیش از یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان به اعتبارات سفر رئیس جمهور نیز اضافه شد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام به رشد اعتبارات تخصیص یافته استان در سال ۱۴۰۱ در مقایسه با سال ماقبل آن اشاره و تاکید کرد: در سال ۱۴۰۰ کل اعتبارات استان ایلام ۸۰۰ میلیارد تومان بود که در سال ۱۴۰۱ این اعتبارات به ۴ هزار میلیارد تومان افرایش یافته است.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید