کد خبر: 410871
۰
۰
نسخه چاپی

انجمن شعر درخت هرمزگان آغاز به کار کرد

به گزارش اقتصادآینده نیوز، مسئول انجمن شعر درخت هرمزگان گفت: هدف از ایجاد این انجمن، ارتقاء سطح کار شاعران نوپا و مستعد و مساعدت از تجربه بزرگان این عرصه است.

انصاری نسب، ایجاد نگاه تازه در شعر را از دیگر اهداف انجمن دانست و افزود: تلاش داریم تا شکل دگر خندیدن مولانا و جور دیگر دیدن سهراب سپهری را در شعر هرمزگان رقم بزنیم.

وی با انتقاد از مضامین تکراری و عدم استحکام شعری در اشعار معاصر افزود: قصد داریم تا آنچنان استحکام شعر حافظ و مولانا را در شعر اقلیم خودمان داشته باشیم و از جهان پر پدیده استفاده بیشتر ببریم.

مسئول انجمن شعر درخت هرمزگان گفت: شعر، مادر و زیر بنای همه هنرهاست. ما نیز امیدواریم از ثروت و گنج ناتمام شعر در هرمزگان به بهترین شکل ممکن بهره ببریم.

فاطمه رحمانی، فاطمه زاهدانی، محمد دهقانی، حاج آقا رضایی، حاج آقا پودات، زینب احمدنیا، ایرج انصاری فرد، مراد اقتداری، مطهره دهقانی، ابراهیم آرمات، علی اکبر فاضلی، زهرا اسپید، زینب الله پرست، معصومه زارع و طاهره مسافری در این مراسم به شعر خوانی پرداختند.

آئین افتتاح انجمن شعر درخت به دبیری و اجرای شاعرانه اصغر ملایی و با حضور سایر شاعرانی همچون مریم دژاگه، حسن ذاکری، آیه باستین، زهرا آمیخته، نازنین زهرا یگانه و خانم بلندآبادی برگزار شد.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید