کد خبر: 410875
۰
۰
نسخه چاپی

کار علمی و تخصصی بر انگیزه سیاسی غلبه کند

به گزارش اقتصادآینده نیوز، حجت‌الاسلام الیاس نجاری در دیدار با کارکنان سازمان بسیج دانشجویی استان همدان ضمن تبریک تحریم بسیج دانشجویی توسط ایادی استکبار جهانی گفت: جای تبریک دارد که چنین سازمانی توسط دشمن، مورد کینه و تحریم قرار می‌گیرد.

وی گفت: غضب دشمن علیه بسیج دانشجویی و اقدامات کینه توزانه علیه آن نشانه موفقیت، مسیر درست و اقدام صحیح و اثرگذار است و قطعاً اگر در این مجموعه اثرگذار نبودیم دشمن از ما خوشحال و راضی بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) همدان تشریح کرد: جای تبریک و خوشحالی است که در مجموعه‌ای فعالیت می‌کنید که مورد غضب استکبار و دشمنان اسلام و انقلاب است.

حجت‌الاسلام نجاری تصریح کرد: تحریم بسیج دانشجویی توسط استکبار موجب قوت قلب، پیشرفت و تسریع در کارهای این مجموعه اثرگذار است.

وی با بیان اینکه با این کارها نقطه سیاهی بر نقاط سیاه دشمن افزوده شد و البته موجب دلگرمی بسیج دانشجویی، رونق بیشتر و روحیه استکبارستیزی بیشتر خواهد شد و این مجموعه را در دفاع از اسلام و ارزشهای دینی و انقلابی مصمم‌تر خواهد ساخت؛ به برشماری ویژگی‌ها و امتیازات بسیج دانشجویی پرداخت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) همدان در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از این ویژگی‌ها، عدم ملاحظه کاری و محافظه کاری است؛ مهمترین ویژگی بسیج دانشجویی عدم تنازل از ارزش‌های انقلاب و دین و اسلام است و این ناشی از سیره اهل بیت است.

وی افزود: بسیج دانشجویی با پیروی از سیره اهل بیت در برابر هجمه‌ها ایستاد و در برابر دشمنان دین کوتاه نیامد و دشمن از همین روحیه می ترسد؛ دومین ویژگی این قشر، مطالبه‌گری بدون محافظه کاری و ملاحظه کاری از مدیران است.

حجت‌الاسلام نجاری گفت: در بسیج دانشجویی دفاع از حقوق مردم روز به روز بیشتر می‌شود و این قشر در مقابل ترسوها، جیره خواران و مسئولینی که به فکر منافع حزبی و باندی هستند کوتاه نیامده است؛ البته طرح مطالبات باید با رعایت ملاحظات باشد و نباید مطالبه گری ما مخرجش با رسانه‌های بیگانه یکسان باشد.

وی تاکید کرد: یکی دیگر از ملاحظات، ارائه راه حل علمی و تخصصی برای رفع مشکلات و مطالبات است و در جلسه‌های مطالبه گری باید کار علمی و تخصصی بر انگیزه سیاسی غلبه کند.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید