کد خبر: 410879
۰
۰
نسخه چاپی

منویات مقام معظم رهبری سرلوحه اهداف و نقشه راه مدیران قرار گیرد

به گزارش اقتصادآینده نیوز محمدرضا حسین‌نژاد پیش از ظهر پنج‌شنبه در مراسم گرامیداشت سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر در آموزشگاه رزم مقدماتی شهید هاشمی نژاد شیروان گفت: منویات مقام معظم رهبری در ارتباط با تحقق شعار سال و سرلوحه قرار دادن شعار بنیادی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی موجب می‌شود تا مسیر رشد و پیشرفت را تسریع ببخشیم.

استاندار خراسان شمالی افزود: دلیل بارز و شاخص رشادت و ایثارگری رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، متحمل شدن فشارها و تحریم‌ها و مبارزه با فساد رژیم طاغوت در جهت حفظ ارزش‌ها بود.

وی در ادامه پایه گذاری دینی و تبعیت مردم از رهبری را دلیل مهم آشفتگی دشمنان برشمرد و بیان کرد: امروز اگر جمهوری اسلامی در اوج عزت و افتخار قرار دارد به دلیل وجود نقاط قوتی چون تبعیت از رهبری و انسجام مردم است.

حسین نژاد خاطر نشان کرد: همچنان دشمنان اهداف و مؤلفه‌های تقویت نظام را نشانه گرفته اند که خوشبختانه با وجود رهبری بصیر و آگاه و مردمی متحد و منسجم، این موضوع به نتیجه نخواهد رسید.

حسین نژاد ماحصل عزم، اراده و ایمان رزمندگان را فتح خرمشهر عنوان کرد و افزود: درک شرایط گذشته و انتقال آن به نسل‌های جوان و جدید ناامیدی دشمنان را موجب خواهد شد.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید